رندر هواوی پی اسمارت 2020 و نوا 6 به اینترنت راه پیدا کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – به تازگی رندر چندین محصول هواوی شامل هواوی پی اسمارت 2020 و نوا 6 و همچنین تبلت MatePad پرو در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

در هفته های گذشته شاهد انتشار گزارش های زیادی از گوشی های هواوی P Smart 2020، نوا 6 و تبلت میت پد پرو بودیم و حال رندر این محصولات در فضای مجازی منتشر شده است.

رندر هواوی پی اسمارت 2020

رندر هواوی پی اسمارت 2020

ابتدا به سراغ هواوی P Smart 2020 می رویم. بر اساس TENAA، این گوشی هوشمند در رنگ های مشکی و سبز وارد بازار می شود و رندر منتشر شده نیز این موضوع را تایید می کند (هواوی پی اسمارت 2020 تاییدیه TENAA دریافت کرد). البته در این رندر، رنگ سومی، Aquaman نیز به چشم می خورد. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس، چیپست کایرین 810 و باتری 3900 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود.

رندر هواوی نوا 6

رندر هواوی نوا 6

در گذشته رندر دیگری از این گوشی هوشمند منتشر شده بود که خبر از حضور حفره درون صفحه نمایش می داد (رندر هواوی نوا 6 5G خبر از دوربین سلفی دوگانه می دهد). این دستگاه به دوربین اصلی چهارگانه و دوربین سلفی دوگانه مجهز می شود. در صفحه قفل این گوشی هوشمند شاهد نمایش تاریخ 5 دسامبر هستیم، شاید در این تاریخ از هواوی Nova 6 به صورت رسمی رونمایی شود.

رندر هواوی MatePad پرو

رندر هواوی MatePad پرو

در ابتدا تصور می شد این تبلت با نام مدیاپد M7 وارد بازار می شود، اما گزارش های جدیدتر به میت پد پرو اشاره کردند (رندرهای جدید هواوی میت پد پرو لو رفت). این محصول هواوی اولین تبلت جهان با حفره درون نمایشگر محسوب می شود. این تبلت در رنگ های مختلف شامل نارنجی، سفید، سبز و آبی وارد بازار شده و از دوربین اصلی دوگانه بهره می برد. تبلت هواوی MatePad Pro به پورت USB-C و سنسور اثر انگشت درون نمایشگر مجهز می شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع