حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوگل شرکت فیت ‌بیت را به مبلغ 2.1 میلیارد دلار خرید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گزارش‌ها نشان می‌دهد که کمپانی گوگل شرکت فیت‌بیت را با قیمتی در حدود 2.1 میلیارد دلار به‌صورت نقدی خریداری کرده است.

 

به گزارش تک تایمز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، کمپانی فیت‌بیت به‌زودی با گوگل ادغام خواهد شد و باقدرت هر چه تمام‌تر به ساخت سخت‌افزارهای پوشیدنی خواهد پرداخت.

بیانیه‌های جیمز پارک به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی فیت‌بیت و ریک استرلو به عنوان رییس بخش سخت‌افزار گوگل نشان می‌دهد که دستگاه‌های فیت‌بیت آینده از Wear OS برخوردار خواهند شد.

 

پارک در این رابطه می‌گوید: «فیت‌بیت با منابع و پلتفرم جهانی گوگل می‌تواد نوآوری در دسته پوشیدنی‌ها را سرعت بخشیده، رشد سریع‌تری داشته باشد و حتی سلامتی را در دسترس‌تر کند.»

ریک استرلو نیز اضافه کرد که این قرارداد شانسی برای سرمایه‌گذاری بیشتر روی ر و معرفی دستگاه‌های پوشیدنی ساخت گوگل است. سامر سامات نیز از Wear OS در این زمینه اظهار داشته است که این قرارداد می‌تواند سخت‌افزار فیت‌بیت و نرم‌افزار گوگل را در هم ادغام کند.

 

 


 

گفتنی است چندی پیش شایعاتی در رابطه با قصد فروش کمپانی فیت‌بیت مطرح‌شده واصلی‌ترین خریدار آن نیز گوگل نامیده شده بود.

انتظار می‌رود که این قرارداد در سال آینده بسته شود و در انتظار تصویب تنظیم‌کنندگان و سهامداران فیت‌بیت باشد.

البته ارزش 1.6 میلیارد دلاری فیت‌بیت نشان می‌دهد که گوگل برای خرید این شرکت رقم بسیار خوبی پیشنهاد داده است و این کار را برای پیشبرد بخش سخت‌افزار خود انجام داده است.

 

فیت‌بیت اعلام کرده است که دستگاه‌هایش به چند پلتفرمی بودن ادامه می‌دهند و در آینده نیز روی iOS و اندروید کار خواهند کرد.

گوگل نیز عنوان کرده است که داده‌های سلامتی فیت‌بیت برای تبلیغات گوگل مورد استفاده قرار نخواهد گرفت اما جمع‌آوری داده‌ها همچنان ادامه دارد.

مشاهده نتیجه ادغام این دو شرکت در آینده برای همه از جذابیت خاصی برخوردار است.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع