مشخصات گلکسی A51 سامسونگ لو رفت!

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – مشخصات گلکسی A51 سامسونگ در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.5 اینچی سوپر امولد مجهز خواهد شد.

در هفته های گذشته شایعات زیادی در رابطه با گلکسی A51 به اینترنت راه پیدا کرده است. انتظار می رود این گوشی هوشمند در سه ماهه اولیه 2020 معرفی شود. به تازگی مشخصات گلکسی A51 سامسونگ توسط یک افشاگر در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

بر اساس اعلام Ishan Agarwal، گوشی سامسونگ گلکسی A51 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED است. این دستگاه از سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری One UI 2.0 بهره می برد. وظیفه تامین انرژی این گوشی هوشمند بر عهده یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده کنند و دوربین اصلی آن دارای سنسور 48 مگاپیکسلی است.

گلکسی A51

در گذشته این اسمارت فون در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده بود (مشخصات سامسونگ گلکسی A51 فاش شد). بر اساس این بنچمارک، قدرت این دستگاه توسط پردازنده اگزینوس 9611 تامین می شود که 4 گیگابایت رم آن را همراهی می کند. گزارش های گذشته به عرضه این محصول در دو نسخه مجهز به 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرده بودند.

انتظار می رود گلکسی A51 دارای برش قطره ای نمایشگر باشد و به صفحه نمایش با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شود. این دستگاه مانند گلکسی A50s از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد. دیروز تصویری از گوشی گلکسی آ 51 در اختیار رسانه ها قرار گرفته بود که به دوربین اصلی آن با چیدمان L شکل اشاره می کرد (گلکسی A51 به دوربین اصلی چهارگانه L شکل مجهز می شود). این دستگاه از پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری هدفون بهره می برد و در رنگ های نقره ای، مشکی و آبی وارد بازار می شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع