شیائومی Mi Watch با قیمت 185 دلار به صورت رسمی معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شیائومی Mi Watch به صورت رسمی معرفی شد. این ساعت هوشمند دارای طراحی مربعی شکل بوده و شیائومی برای آن سیستم عامل WearOS را در نظر گرفته است.

شیائومی امروز در مراسمی علاوه بر گوشی هوشمند Mi CC9 Pro، از ساعت هوشمند خود نیز رونمایی کرد (شیائومی Mi CC9 Pro با دوربین اصلی پنج گانه معرفی شد). شیائومی Mi Watch دارای طراحی مشابه با اپل واچ است. بدنه این دستگاه مربعی شکل بوده و از صفحه نمایش 1.78 اینچی سوپر امولد بهره می برد. پنل پشتی این محصول دارای جنس سرامیکی است.

در سمت راست شیائومی می واچ شاهد قرارگیری یک دکمه چرخان، میکروفن و یک دکمه چند کاره هستیم. در سمت چپ این محصول، میکروفن دوم به چشم می خورد که البته در کنار آن، حفره اسپیکر نیز حضور دارد. بدنه این ساعت هوشمند شیائومی دارای جنس آلومینیومی است. در بخش پشتی پین‌های مربوط به شارژ و همچنین سنسور سنجش ضربان قلب حضور دارد.

شیائومی می واچ

قدرت این ساعت هوشمند را چیپست اسنپدراگون Wear 3100 4G تامین می‌ کند. شیائومی Mi Watch اولین ساعت هوشمند مجهز به این پردازنده محسوب می‌ شود. شیائومی برای این محصول خود باتری غول پیکر 570 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته که تا 36 ساعت شارژدهی دارد.

ساعت هوشمند شیائومی از سیستم عامل WearOS بهره می برد که درون آن، دستیار صوتی XiaoAI ادغام شده است. این دستگاه دارای سنسور سنجش ضربان قلب، سنسور اندازه گیری میزان اکسیژن خون، ردیابی خواب و همچنین انرژی کاربر است.

قیمت شیائومی Mi Watch

قیمت شیائومی Mi Watch

این ساعت هوشمند از امروز به فروش می رسد، البته برای دریافت آن باید تا تاریخ 11 نوامبر صبر کرد. قیمت شیائومی می واچ برابر با 185 دلار است که از اپل واچ بسیار ارزان تر است. نسخه ویژه ای از این محصول نیز وارد بازار می شود که قیمتی برابر با 285 دلار دارد. این مدل ماه دسامبر در اختیار خریداران قرار می گیرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع