اطلاعاتی جدید در رابطه با ویژگی‌های ColorOS 7

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اوپو، شرکت چینی سازنده تلفن‌های همراه دو هفته دیگر در رویدادی در بیجینگ چین از ColorOS 7 رونمایی خواهد کرد.

این شرکت هنوز مشخص نکرده است که پوسته جدید شخصی‌سازی شده اندروید در این تلفن همراه چه ویژگی‌هایی را با خود به همراه خواهد داشت، اما چند اسکرین شات منتشر شده‌اند که تا حدی، نشان می‌دهند که این گوشی احتمالاً چه شکلی خواهد داشت.

گوشی ColorOS 7 شارژ جدید و انیمیشن‌های جابه جایی تازه‌ای خواهد داشت و با پشتیبانی اندروید ۱۰ کار می‌کند. همچنین آیکون‌های جدید و نوار اعلان‌های این تلفن همراه نیز طراحی تازه‌ای دارند.

همچنین در این اسکرین شات‌ها می‌توانید ببینید که منوی اپلیکیشن وجود ندارد و تمامی اپلیکیشن‌ها در صفحه اصلی نمایش داده می‌شوند. البته این به معنای حذف کامل این منو نیست و همان‌طور که در نسخه قبلی نیز شاهد بودیم، کاربران می‌توانند بین نمایش اپلیکیشن‌ها در صفحه اصلی و منو، آزادانه انتخاب کنند.

اوپو همچنین فیلم کوتاهی را بر روی Weibo با یکتم گیمینگ به اشتراک گذاشت که نشان می‌داد ColorOS 7 دارای نسخه جدیدی از گیم بوست است. در پایان باید اشاره کرد که ColorOS 7 بر روی تلفن‌های Realme نیز عرضه می‌شود، اما به دلیل سبک مخصوص گوشی‌های هوشمند Realme، سیستم‌عامل ColorOS بر روی این تلفن‌ها متفاوت خواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع