حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

دو گوشی موتورولا اندروید ۱۰ را دریافت خواهند کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

موتورولا در حال حاضر دو گوشی معرفی کرده که از وجود پردازنده کووالکوم اسنپدراگون ۶۷۵ بهره می‌برند. این دستگاه‌ها که موتو وان زوم (Moto One Zoom) و موتو زد ۴ (Moto Z4) نام دارند، با سیستم عامل پیش‌فرض اندروید ۹ پای معرفی شدند اما اخیراً در سایت Wi-Fi Alliance مشاهده شده که به زودی اندروید ۱۰ را دریافت خواهند کرد زیرا گفته می‌شود یک بروزرسانی نرم‌افزاری برای آنها منتشر خواهد شد.

موتورولا موتو وان زوم با شماره مدل XT2010-1 و موتورولا موتو زد ۴ با شماره مدل XT1980-4 شناخته می‌شوند و اگر قرار باشد ابتدا برای این دو موبایل کمپانی آمریکایی اندروید ۱۰ عرضه گردد، باید بگوییم که اولین محصولات موتورولا خواهند بود که جدیدترین نسخه محبوب‌ترین سیستم عامل دنیا را دریافت می‌کنند.

در ماه ژوئن شایعه‌ای دست به دست می‌شد که گوشی موتو زد ۴ به اندروید ۱۱ آپدیت نخواهد شد بنابراین اگر این موضوع صحت داشته باشد، دارندگان این موبایل آخرین بروزرسانی نرم‌افزاری را دریافت خواهند کرد و از سال آینده باید فقط منتظر بسته‌های امنیتی بمانند.

در سمت دیگر، گوشی موتو وان زوم به تازگی معرفی و وارد بازار شده و در برخی کشورها که از رابط کاربری اندروید وان بهره می‌برد، با نام موتورولا وان پرو (Motorola One Pro) شناخته خواهد شد. این یعنی احتمالاً اندروید ۱۱ برای این دستگاه نیز منتشر می‌شود و تا سپتامبر سال ۲۰۲۲ هم بسته‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع