ردمی نوت 8T به صورت رسمی معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت شیائومی چندی پیش از جدیدترین اسمارت فون خود یعنی ردمی نوت 8T رونمایی کرد. این محصول به فناوری NFC مجهز شده و با شارژر سریع 18 واتی به بازار می آید.

شرکت شیائومی همزمان با معرفی Mi Note 10 از ردمی نوت 8T نیز رونمایی کرد (شیائومی Mi Note 10  از راه رسید؛ نسخه جهانی شیائومی Mi CC9 پرو). این محصول شباهت های بسیاری با گوشی ردمی نوت 8 دارد، با این تفاوت که به فناوری NFC مجهز شده و همراه با یک شارژر 18 واتی به فروش می رسد.
اسمارت فون جدید شیائومی از نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد. در بالای صفحه یک بریدگی قطره ای شکل به چشم می خورد که میزبان دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است. در پنل پشتی نیز یک دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم F/1.8 قرار دارد. سنسور 8 مگاپیکسلی دوم از نوع اولترا واید بوده و دارای دریچه دیافراگم F/2.2 است. یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی نیز دو سنسور دیگر را همراهی می کنند.

گوشی جدید شیائومی همانند ردمی نوت 8 به پردازنده اسنپدراگون 655 مجهز شده و با ظرفیت حافظه 3/128 گیگابایتی یا 4/128 گیگابایتی به بازار می آید. البته امکان افزایش حافظه نیز وجود دارد چراکه این محصول از کارت میکرو SD نیز پشتیبانی می کند. یک باتری 4000 میلی آمپر وظیفه تامین شارژ ردمی نوت 8T را بر دوش می کشد. ظاهرا شرکت یک شارژر جدید 18 واتی را نیز درون بسته بندی Note 8T جاسازی کرده است.

ردمی نوت 8T از سیستم عامل اندروید 9 پای با رابط کاربری MIUI 10 استفاده می کند. این محصول از دهه دوم ماه نوامبر و با سه رنگ آبی، مشکی و سفید در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه 4/64 گیگابایتی برابر با 199 یورو است. نسخه های 3/32 گیگابایتی و 4/128 گیگابیتی نیز به ترتیب با قیمت 179 و 249 یورو به فروش می رسند.  

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع