مشخصات فنی گوشی ویوو اس ۵ منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

قرار است در تاریخ ۱۴ نوامبر از گوشی هوشمند ویوو اس ۵ (Vivo S5) رونمایی شود اما امروز متوجه شدیم که این دستگاه تأییدیه TENAA را دریافت کرده تا مشخصات فنی آن در سایت رسمی این سازمان قرار گیرد.

تا کنون دو شماره مدل برای محصول کمپانی چینی به ثبت رسیده که عبارتند از: V1932A و V1932T که هر دوی آنها از پردازنده اسنپدراگون ۷۱۲ بهره می‌برند که هشت هسته‌ای بوده و نهایت سرعتش به ۲٫۳ گیگاهرتز می‌رسد. ضمن اینکه رم آن ۸ گیگابایت، سیستم عامل آن اندروید ۹ پای و رابط کاربری‌اش هم FuntouchOS خواهد بود.

دو نمونه از ویوو اس ۵ تولید خواهد شد که حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی خواهند داشت. تا کنون وجود صفحه نمایش ۶٫۴۴ اینچی AMOLED فول اچ‌دی پلاس با سنسور اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر تقریباً تأیید شده است. البته در لیست به دست آمده به این حسگر اشاره‌ای نشده ولی احتمالاً این اتفاق یک اشتباه بوده است.

در بخش دوربین، هر دو مدل از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره خواهند برد ولی نمونه V1932T متشکل از ۳ لنز ۴۸+۷+۵ مگاپیکسلی خواهد بود حال آن‌که در مدل V1932A یک ماژول پنج لنزی (۴۸+۸+۵+۲+۵ مگاپیکسلی) به کار خواهد رفت.

متأسفانه همراه با این مشخصات فنی تصویری از این گوشی به دستمان نرسیده ولی برخی عکس‌های زنده در حساب کاربری رسمی شرکت سازنده در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده تا بتوانیم ببینیم حداقل قاب پشتی این موبایل چه شکلی خواهد بود. نکته جالبی که وجود دارد این است که این گوشی سه یا پنج لنز ندارد بلکه در تصاویر شاهد چهار لنز هستیم.

TENAA به این موضوع هم اشاره کرده که ویوو اس ۵ از وجود باتری ۴۰۱۰ میلی‌آمپر بر ساعت استفاده خواهد کرد.

هنوز بیش از یک هفته تا زمان رونمایی رسمی از این گوشی فرصت باقی است بنابراین انتظار می‌رود در روزهای آینده خبرهای بیشتری در این‌باره بشنویم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع