سیستم عامل iOS 13.2.2 عرضه شد؛ رفع مشکل مالتی تسکینگ

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سیستم عامل iOS 13.2.2 در اختیار کاربران محصولات اپل قرار گرفت. این سیستم عامل مشکلات مربوط به مولتی تسکینگ موجود در نسخه قبلی آی او اس را رفع می کند.

سیستم عامل آی او اس 13.2.2 برای کاربران گوشی های آیفون و همچنین آیپاد تاچ عرضه شد. هفته گذشته شاهد عرضه سیستم عامل iOS 13.2 بودیم (سیستم عامل iOS 13.2 با قابلیت عکاسی دیپ فیوژن عرضه شد). بروزرسانی جدید، مشکل مربوط به مالتی تسکینگ و مدیریت رم را برطرف می کند (شکایت کاربران از عملکرد iOS 13.2 در زمینه مدیریت رم). علاوه بر این موضوع، شاهد بهبود عملکرد دیتای محصولات اپل در این نسخه از سیستم عامل iOS نیز خواهیم بود.

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چرا اپل iOS 13.2.1 را منتشر نکرده است؟ در جواب باید بگوییم این سیستم عامل هفته گذشته به صورت اختصاصی برای هوم پاد عرضه شد. آپدیت Homepod 13.2 باعث مشکلاتی برای اسپیکر هوشمند اپل شد؛ بنابراین این شرکت با عرضه iOS13.2.1 این مشکلات را رفع کرد.

سیستم عامل iOS 13.2.2 آیفون 11 پرو مکس

کاربران سیستم عامل آی او اس 13.2 با یک مشکل بزرگ، بسته شدن برنامه های پس زمینه و عملکرد ضعیف مدیریت رم روبه‌رو بودند. حال اپل با عرضه iOS 13.2.2 این مشکل را برطرف کرده است. از دیگر تغییرات این نسخه از سیستم عامل iOS می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع مشکل بسته شدن اپلیکیشن های پس زمینه
  • رفع مشکل کاهش سیگنال آنتن پس از قطع کردن تماس
  • رفع مشکل قطعی دیتا

در این هفته شاهد عرضه اولین نسخه توسعه دهندگان سیستم عامل iOS 13.3 بودیم. نسخه نهایی این سیستم عامل در آینده نزدیک برای تمام کاربران عرضه خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع