حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوشی ارزان قیمت گلکسی ای ۷۱ نسخه‌ی ۵ جی سامسونگ در حال ساخت می‌باشد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

با گسترش شبکه‌ی اینترنت ۵G، تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند سعی دارند تا گوشی‌های ارزان قیمت ۵G تولید نمایند و اینطور به نظر می‌رسد که کمپانی سامسونگ اولین شرکتی است که اقدام به تولید چنین دستگاهی کرده است. بر اساس خبرهای منتشر شده از سوی منابع داخلی، گلکسی ای ۷۱ (Galaxy A71) سامسونگ یک دستگاه ۵G مقرون به صرفه خواهد بود که اکنون شماره‌ی مدل آن نشان‌دهنده‌ی بهره‌مندی این دستگاه از شبکه‌ی اینترنت ۵G می‌باشد.

گوشی ارزان قیمت گلکسی ای 71 نسخه‌ی 5 جی سامسونگ در حال ساخت می‌باشد

شماره مدل SM-A716B که در خبرها منتشر شده است نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند قرار است در کشور چین تولید و عرضه گردد. منطقی هم به نظر می‌رسد زیرا این کشور دارای بزرگترین شبکه‌ی اینترنت ۵G فعال در دنیا می‌باشد که اکنون تنها نیازمند یک دستگاه ارزان قیمت برای قشر ضعیف می‌باشد تا سریعا توسعه‌ی این شبکه‌ی اینترنت پرسرعت آغاز گردد. احتمال دارد تا SM-A7160 سامسونگ زودتر از سایر دستگاه‌های کمپانی سامسونگ به بازار معرفی و عرضه گردد.

بسیاری از تحلیلگران معتقدند که این گوشی هوشمند از چیپ‌ست جدید Exynos 980 سامسونگ بهره‌مند خواهد بود؛ یک پردازنده‌ی میان‌رده با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی اینترنت ۵G و بهره‌مندی از ساختار استاندارد وای فای ۶!

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع