حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

نسخه‌ی اندرویدی نرم‌افزار Microsoft To Do با قابلیت‌های جدید بروزرسانی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

نسخه‌ی اندروید اپلیکیشن مدیریت وظایف کمپانی مایکروسافت، معروف به Microsoft To Do، به تازگی بک بروزرسانی دریافت نموده است. در این بروزرسانی یک سری ویژگی جدید به همراه رفع باگ ارائه گردیده و هم‌اکنون در دسترس تمامی کاربران گوشی‌های اندرویدی می‌باشد.

در آخرین بروزرسانی منتشر شده برای این اپلیکیشن، می‌توانید موعدهای مقرر شده را مشاهده نموده و کارهای مربوط به آن‌ها را نیز بررسی نمایید. همچنین می‌توانید بررسی کنید که آیا موعد مقرر را به ستون My Day اضافه کرده‌اید یا خیر. علاوه‌ بر این موارد اگر از حالت تاریک برای این اپلیکیشن استفاده نمایید، متوجه خواهید شد که تمامی آیکون‌های آن نیز تغییر رنگ می‌دهند. با بروزرسانی این اپلیکیشن به نسخه‌ی ۲٫۴٫۱۳۶، بسیاری از باگ‌های نرم‌افزار برطرف خواهد و پیشرفت‌های چشمگیری را شاهد خواهید بود.

در لیست زیر می‌توانید تغییرات اعمال شده را مشاهده نمایید:

  • اکنون داده‌های ابری بیشتری در قالب ویجت برای شما نمایان خواهد شد، بنابراین می‌توانید ببینید که تاریخ‌های مقرر شده در کدام لیست قرار دارند و آیا آن‌ها را به ستون My Day اضافه کرده‌اید یا خیر.
  • تغییر رنگ آیکون‌ها در زمان فعالسازی حالت تاریک
  • دسترسی‌های بسیاری داده شده و تغییرات کوچکی نیز در رابط کاربری این اپلیکیشن‌ اعمال گردیده است.

هم‌اکنون می‌توانید اپلیکیشن Microsoft To Do را برای گوشی‌ اندرویدی خود از طریق لینک زیر دانلود نمایید و یا مستقیما وارد فروشگاه Google Play شوید و از آنجا دانلود نمایید.

نسخه‌ی اندرویدی نرم‌افزار Microsoft To Do با قابلیت‌های جدید بروزرسانی شد

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع