حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

کنسول ویرایش عکس و ویدئو Loupedeck Creative Tool معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

Creative Tool کنسول جدید Loupedeck برای ویرایش عکس و ویدئو است که برای افراد حرفه‌ای محصولی بسیار کاربردی خواهد بود.

لوپ‌دک (Loupedeck) که پیش‌تر سابقه‌ی عرضه‌ی کنسول‌هایی ویژه برای ویرایش عکس و ویدئو را دارد، به‌تازگی ابزار جدیدی معرفی کرده است که Loupedeck Creative Tool نامیده می‌شود و کاربردهای زیادی دارد. Loupedeck Creative Tool امکان کنترل فیزیکی اپلیکیشن‌های محبوبی نظیر فتوشاپ و لایت‌روم و فاینال‌کات (Final Cut) را فراهم می‌کند. درواقع، کاربر می‌تواند به‌لطف Creative Tool ازطریق مجموعه‌ای از دکمه‌های شخصی‌سازی‌شدنی اپلیکیشن‌هایی مثل فتوشاپ را کنترل کند. مدل اولیه‌ی کنسول لوپ‌دک به‌صورت انحصاری فقط با اپلیکیشن لایت‌روم کار می‌کرد؛ اما امکان کار با اپلیکیشن‌های متنوع‌تری ازطریق Creative Tool فراهم شده است.

Creative Tool تا حد زیادی به کنسول‌های پیشین لوپ‌دک شباهت دارد که با نام‌های Loupedeck و +Loupedeck عرضه شده بودند؛ اما دست کاربر برای شخصی‌سازی رابط کاربری Creative Tool تا حد زیادی بازتر است و این نکته‌ای مثبت به‌شمار می‌آید. مدل اولیه‌ی کنسول لوپ‌دک شامل مجموعه‌ای از دکمه‌های خاص با برچسبِ ازپیش‌تعیین‌شده بود و ازطریق این دکمه‌ها می‌شد کارهایی مثل تنظیم کنتراست و اکسپوژر را انجام داد. این کنسول همچنین از چندین دکمه‌ی بدون برچسب بهره می‌گرفت که کاربر می‌توانست آن‌ها را به‌دلخواه شخصی‌سازی کند. ناگفته نماند ابزار Creative Tool به نمایشگرهایی مینیاتوری مجهز شده است که به‌کمک آن‌ها می‌توانید به‌هر شکل دلخواه کلیدها را شخصی‌سازی کنید. 

لوپ دک کریتیو تول / Loupedeck Creative Tool

در قسمت مرکزی کنسول جدید لوپ‌دک، صفحه‌ی لمسی بزرگ چرخانی قرار گرفته است که می‌توان از آن به دو منظور استفاده کرد: ۱. به‌عنوان صفحه‌ای لمسی برای کنترل موارد مختلف؛ ۲. به‌عنوان راهی برای کارهایی نظیر تنظیم رنگ تصاویر و موارد مشابه. 

امکان کار با اپلیکیشن‌های متعددی ازطریق Creative Tool وجود دارد و این کنسول افزون‌بر ادوبی لایت‌روم کلاسیک (Adobe Lightroom Classic)، فتوشاپ (Photoshop)، پریمیر پرو (Premiere Pro) و فاینال‌کات پرو ایکس (Final Cut Pro X) از ایبلتون لایو (Ableton Live) و ادوبی ایلاستریتر (Adobe Illustrator) نیز پشتیبانی می‌کند. درضمن براساس اعلام رسمی لوپ‌دک، قرار است پیش از پایان سال ۲۰۱۹، امکان کار با اپلیکیشن اتودسک فیوژن ۳۶۰ (Autodesk Fusion 360) نیز ازطریق Creative Tool فراهم شود. لوپ‌دک همچنین قصد دارد در سال آینده، پشتیبانی از اپلیکیشن‌های بیشتری را نیز به کنسول خود اضافه کند. درضمن، توسعه‌دهندگانی که قصد دارند لوپ‌دک از اپلیکیشن آن‌ها پشتیبانی کند، می‌توانند با این شرکت تماس بگیرند.

لوپ دک کریتیو تول / Loupedeck Creative Tool

لوپ‌دک کنسول جدیدش را با قیمتی بیش از دوبرابر کنسول +Loupedeck عرضه می‌کند (۵۴۹ دلار آمریکا)؛ بنابراین، Creative Tool محصولی ارزان‌قیمت به‌شمار نمی‌آید. بااین‌حال، اگر جزو افرادی هستید که زمان زیادی را به استفاده از اپلیکیشن‌هایی نظیر فتوشاپ اختصاص می‌دهید، Creative Tool می‌تواند ابزاری بسیار کاربردی باشد و از حجم کاری شما بکاهد. کاربران متعددی در سراسر دنیا از ارائه‌ی روش‌هایی سخت‌افزاری برای راحت‌شدن کار با نرم‌افزار استقبال می‌کنند؛ از‌این‌رو، علاقه‌ی زیادی به محصولاتی نظیر Creative Tool دارند. کنسول ویرایش عکس و ویدئو Loupedeck Creative Tool امروز ۲۰ آبان به بازار عرضه می‌شود. 

شما کاربران تک تایمز چه دیدگاهی درباره‌ی کنسول ویرایش عکس و ویدئو Loupedeck Creative Tool دارید؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع