نمایشگرهای 120 هرتزی شیائومی تا سال 2020 آماده می شوند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت شیائومی این بار تصمیم گرفته تا تغییرات متعددی را در نمایشگرهای خود ایجاد کند. به همین خاطر احتمالا در سال آینده شاهد تولید نمایشگرهای 120 هرتزی شیائومی خواهیم بود.

امروزه اخبار بسیاری در رابطه با محصولات جدید شرکت شیائومی به گوش می رسد. این شرکت با اجرای ایده های جسورانه، نظر رسانه های مختلف را به سوی خود جلب کرده است. اگر به خاطر داشته باشید، گوشی Mi CC9 پرو به یک دوربین بسیار قدرتمند مجهز شده که به لحاظ عملکرد در سطح استانداردهای بین المللی قرار دارد. کمپانی شیائومی تصمیم گرفته تا این بار خصوصیات صفحه نمایش را بهبود بخشد و ظاهرا این کار را با آماده سازی نمایشگرهای اولد 120 هرتزی آغاز کرده است.  

یکی از افشاگران اینترنتی در Weibo اعلام کرده که شیائومی اخیرا آزمایش های مختلفی را روی نمایشگرهای اولد 120 هرتزی انجام داده و قرار است که در سال 2020، آن ها را روی اسمارت فون های خود به کار گیرد. نکته جالب توجه آنکه این محصولات همراه با رابط کاربری MIUI  11 بتا عرضه می شوند.

نمایشگرهای 120 هرتزی شیائومی

اگر شایعات فوق حقیقت داشته باشند، نمایشگرهای 120 هرتزی شیائومی قطعا در پرچمداران جدید به کار گرفته می شوند. اما باید دید که این فرایند چه تاثیری روی شرکت های زیر مجموعه می گذارد. آیا نسخه های جدید پوکوفون و K20 نیز با نمایشگر 120 هرتزی به بازار می آیند؟

به نظر می رسد کمپانی شیائومی به سرعت در حال پیمودن پله های ترقی است و به این زودی ها قصد دست کشیدن از فعالیت های خود را ندارد. با توجه به روند سریع اصلاحات و رشد چشمگیر این غول چینی، بدون شک آینده درخشانی در انتظار شیائومی خواهد بود و این موضوع رضایت هواداران را برانگیخته است.  

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع