حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تماشا کنید: نگاهی کوتاه به دستبند هوشمند آنر بند 5

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – آنر بند 5 جدیدترین دستبند هوشمند شرکت آنر بوده که از ویژگی های مناسبی بهره می برد. در ادامه شما را بیشتر با این دستبند هوشمند آشنا می کنیم.

هواوی و آنر سابقه طولانی در تولید ساعت های هوشمند و دستبندهای هوشمند دارند. شرکت آنر در گذشته نه چندان دور از جدیدترین دستبند هوشمند خود با نام آنر بند 5 رونمایی کرد. این محصول نسبت به نسل گذشته خود، آنر بند 4 با بهبودهایی همراه بوده است؛ با این حال شاهد عدم وجود برخی قابلیت ها مانند GPS در آن هستیم.

ابتدا از طراحی این دستبند هوشمند شروع می کنیم. این دستبند دارای طراحی مشابه با نسل گذشته خود است و از یک صفحه نمایش لمسی مستطیلی شکل بهره می برد. این نمایشگر 0.95 اینچی از نوع AMOLED بوده و رزولوشن آن به 120 × 240 پیکسل می رسد. استفاده از صفحه نمایش AMOLED علاوه بر افزایش شفافیت، کاهش مصرف انرژی این محصول را نیز در پی دارد. وزن این دستبند تنها 22.7 گرم است.

آنر Band 5

دستبند هوشمند آنر 5 با محصولات مجهز به سیستم عامل اندروید و iOS سازگار است، بنابراین می توان توسط دستگاه های اندرویدی و همچنین گوشی های آیفون از آن استفاده کرد. این دستبند برای اتصال به دستگاه های دیگر، از بلوتوث 4.2 بهره می برد. آنر Band 5 مانند سایر دستگاه های موجود در بازار، در برابر نفوذ آب مقاوم است. کاربران می توانند تا عمق 50 متری آب از این دستبند هوشمند استفاده کنند.

قابلیت های زیادی برای آنر بند 5 درنظر گرفته شده که از میان آن ها می توان به شمارشگر ضربان قلب، شتاب سنج، نمایش پیام های متنی، مشاهده تماس های دریافتی، شمارش گام ها، محاسبه مسافت طی شده، هشدار عدم تحرک، پایش سطح اکسیژن خون SpO2 و پایش وضعیت خواب اشاره کرد. یکی از ویژگی های جالب این محصول، قابلیت استفاده به عنوان شاتر دوربین است.

Honor Band 5

در نهایت باید به سراغ باتری این محصول برویم. آنر بند 5 به یک باتری 100 میلی آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری مجهز شده است. این باتری در حالت استفاده استاندارد تا 6 روز کاربر را همراهی می کند و در حالت استندبای تا 14 روز شارژ نگه می دارد.

در ادامه ویدیوی اختصاصی تک تایمز از آنر بند 5 را مشاهده می کنید:

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع