اپل واچ سری 6 عملکرد سریع تری نسبت به مدل های قبلی خواهد داشت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اپل واچ سری 6 به ویژگی های جدیدی مجهز می شود. این محصول عملکرد سریع تری نسبت به مدل های قبلی داشته و در برابر آب، مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد.

طبق اظهارات تحلیلگر معروف شرکت اپل یعنی مینگ-چی کو، اپل واچ سری 6 از سرعت بیشتری نسبت به مدل های قبلی برخوردار هستند. این محصولات علاوه بر مقاومت بالا در برابر آب، با سرعت بهتری به شبکه های سلولی و وای فای متصل می شوند. به صورت مختصر می توان گفت که سری جدید ساعت های هوشمند اپل بادوام تر، بهتر، سریع تر و مقاوم تر هستند.

شرکت اپل به منظور انعطاف پذیری هر چه بیشتر بوردهای مداری، از مواد پلیمر کریستالی مایع (LCP) استفاده خواهد کرد. در حالی که سری قبلی اپل واچ از مواد پلی ایمید ساخته شده اند. البته بهبود عملکرد ساعت های اپل به پردازنده های جدید مربوط می شود. اگر به خاطر داشته باشید، سری 5 با پردازنده های 64 بیتی دو هسته ای S5 به بازار آمد که سرعت آن نسبت به پردازنده های دو هسته ای S3 حدود دو برابر بیشتر است. حال خبر رسیده که اپل واچ سری 6 از پردازنده قوی تری بهره می برد.

سرعت اتصال ساعت های جدید به شبکه های سلولی و وای فای نیز بهبود یافته است. سری 5 تنها قابلیت پشتیبانی از استاندارد 802.11 b/g/n را دارند اما سری جدید به وای فای 6 متصل می شوند. البته ناگفته نماند که احتمال به کار رفتن فناوری 5G در این اسمارت واچ ها بسیار کم است.

نکته دیگر آنکه اپل واچ سری 5 حداکثر تا عمق 50 متری در برابر آب مقاومت می کنند. با اینکه اپل هنوز انجام فعالیت هایی نظیر اسکوبا دایوینگ و اسکی روی آب را به کاربران خود توصیه نمی کند، اما شاید بهبود خاصیت ضد آب بودن در سری جدید، شرایط موجود را تغییر دهد. بهره مندی از نمایشگرهای میکرو LED و قابلیت ردیابی خواب نیز از دیگر ویژگی های اضافه شده به اپل واچ سری 6 به شمار می آید. ظاهرا این شرکت تصمیم دارد سری جدید را در مدل های تیتانیومی و سرامیکی نیز به بازار عرضه کند.

اسمارت واچ اپل محبوبیت بسیاری در سراسر جهان دارند. این شرکت کوپرتینویی در سه ماهه سوم سال 2019 بیش از 6.8 میلیون ساعت هوشمند را به دست مشتریان خود رسانده و فاصله خود با کمپانی های رقیب نظیر سامسونگ و فیت بیت را بیشتر کرده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع