حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوشی های سری آنر V30 در تاریخ 26 نوامبر به صورت رسمی معرفی می شوند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گوشی های سری آنر V30 در تاریخ 5 آذر از راه می رسند. این گوشی های هوشمند در نسخه 5G نیز وارد بازار می شوند.

اولین گوشی های 5G آنر با نام آنر V30 و V30 پرو معرفی خواهند شد. در هفته های گذشته شاهد افشای اطلاعات زیادی از این محصولات بودیم و حال تاریخ معرفی آن ها مشخص شده است. گوشی های سری آنر V30 به صورت رسمی در تاریخ 26 نوامبر رونمایی می شوند. این گوشی های هوشمند به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده و قادر به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G هستند.

آنر وی 30 به چیپست کایرین 990 مجهز می شود و نسخه پرو آن از پردازنده Kirin 990 5G بهره می برد. این چیپست توسط لیتوگرافی 7 نانومتری پلاس EUV تولید شده است. این پردازنده کارایی بالایی داشته و به شبکه پردازش عصبی مجهز شده است. علاوه بر پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G، این محصولات دارای دوربین قدرتمندی نیز خواهند بود. سنسور اصلی این دوربین، 60 مگاپیکسلی است (آنر V30 و آنر V30 پرو به دوربین 60 مگاپیکسلی مجهز می شوند).

دوربین آنر V30 پرو به الگوریتم Camera Matrix مجهز می شود و همچنین حالت هایی مانند Super Night و Superzoom را در اختیار کاربران قرار می دهد. در رابطه با باتری این گوشی های هوشمند اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است؛ با این حال گفته می شود نسخه پرو دارای باتری 4200 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 40 واتی باشد. احتمالا انرژی مدل استاندارد این اسمارت فون توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

همانطور که در تصاویر می توان مشاهده کرد، آنر V30 پرو به صفحه نمایش OLED مجهز می شود که دارای حفره برای میزبانی دوربین سلفی دوگانه است. گوشی آنر وی 30 از صفحه نمایش LCD و دوربین سلفی تکی بهره می برد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع