استوری اینستاگرام میزبان ابزار Scenes می شود؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – به نظر می رسد اینستاگرام پس از اسنپ چت، این بار قصد دارد از تیک تاک کپی برداری کند. بر اساس اطلاعات جدید، احتمالا استوری اینستاگرام میزبان ابزار Scenes می شود.

برنامه TikTok محبوبیت بالایی دارد. این محبوبیت تیک تاک به گونه ای بوده که احتمالا اینستاگرام از آن کپی برداری می کند! به نظر می رسد این شبکه اجتماعی در حال آزمایش یک ابزار جدید برای ویرایش ویدیو است که امکان اضافه کردن افکت های واقعیت افزوده و موسیقی و همچنین تغییر سرعت را برای کاربران فراهم می کند. این حالت که Scenes نام دارد، بسیار شبیه به Duet برنامه تیک تاک است.

این اطلاعات توسط Jane Manchun Wong در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. تضمینی برای اضافه شدن ابزار Scenes به استوری اینستاگرام وجود ندارد؛ با این حال Wong در گذشته چندین قابلیت جدید اینستاگرام را قبل از عرضه عمومی، اعلام کرده بود. این فرد یک ماه قبل از عرضه عمومی حالت بی صدا، اطلاعات آن را منتشر کرده بود و حتی خبر از مخفی شدن لایک پست های اینستاگرام داده بود. بر اساس اعلام Wong، ابزار Scenes همان قابلیت Clips بوده که عرضه نشده است.

استوری اینستاگرام Scenes

همانطور که می دانید، برنامه تیک تاک به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست پیدا کرده است. این موضوع باعث نگرانی فیس بوک و شرکت زیرمجموعه آن، اینستاگرام شده است. محبوبیت بالای تیک تاک باعث دردسر آن در ایالات متحده آمریکا شده است. این کشور، برنامه TikTok را بخاطر مسائل امنیتی مورد بررسی قرار می دهد. شاید این کشور برای جلوگیری از افزایش جامعه کاربری محصولات غیر آمریکایی، استفاده از آن را ممنوع کند! در گذشته دولت این کشور هواوی را به علت مسائل امنیتی به لیست سیاه خود اضافه کرد، البته با توجه به آمار فروش گوشی های هوشمند، به نظر می رسد کاهش فروش اپل دلیل اصلی این موضوع باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع