ویژگی‌های بیشتری از نوت ۱۰ به S10 خواهد آمد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

چند ماهی می‌شود که شرکت سامسونگ ویژگی‌های کاربردی و خوب بسیاری را از تلفن‌هوشمد غول‌پیکر خود یعنی نوت ۱۰ به سری S10 آورده است. از آن زمان کاربران S10 از آنچه دریافت کرده‌اند بیسار خشنود بوده‌اند. به همین دلیل هم شرکت کره‌ای تبار مذکور قصد دارد تا دروباره این حرکت خود را تکرار کند.

ساسونگ در تاریخ ۱۰ نوامبر سال جاری میلادی نرم‌افزاری کاملا جدید را برای S10، S10 Plus و S10e معرفی کرد که ویژگی‌های بیشتری را از گلکسی نوت ۱۰ برای کاربران این دستگاه‌ها به ارمغان می‌آورد. حال علاوه‌بر آنچه که سری S10 در ماه سپتامبر این سال میلادی دریافت کردند، این به‌روزرسانی برایشان کاربری وای‌فای و چندرسانه‌ای و استریم‌لاین ارتباطی هوشمندی را به ارمغان  می‌آورد.

برای مثال، گالری هم‌اکنون به کاربرانش این اجازه را می‌دهد تا با جستجوی واژه‌های اصلی و مهم به جستجوی سریع تصاویر خوذ بپردازند. علاوه‌بر آن، این به‌روزرسانی امکان یافتن آهنگ‌ها، فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی بیشتری را راحت‌تر از گذشته می‌دهد؛ مورد مذکور به‌وسیله‌ی واحد جستجوی بهبود یافته امکان‌پذیر شده است.

برای بخش Quick Panel این دستگاه‌ها هم اکنون قسمت چندرسانه‌ای و مدیریت رسانه‌ی جدیدی تعبیه شده است که به کاربر خود امکان مدیریت هرچه بهتر محتوای چندرسانه‌ای دستگاه خود را می‌دهد. ویژگی دیگری که در به‌روزرسانی مذکور جای گرفته است، Auto Hotspot نام دارد؛ این ویژگی اجازه‌ی تبدیل گوشی کاربران به وای‌فای هاب را می‌دهد. این گزینه‌ی جدید به کاربران S10 این اجازه را می‌دهد تا یک شبکه‌ی قابل‌حمل را به‌صورت خودکار راه‌اندازی کنند و تمام دستگاه‌های دیگر سامسونگ که به حساب مشترکی وصل هستند را به آن متصل سازند.

در این به‌روزرسانی همچنین کاربران این امکان را خواهند داشت تا ترسیماتی را که با دست خود کشیده‌اند به ویدئویی بیافزایند؛ این مورد از طریق AR Doodle امکان‌پذیر می‌شود. در آخر هم با تشکر از Samsung Dex به‌روز شده، کلیپ‌های کوچک راحت‌تر به ویدئوهای دینامیک تبدیل می‌شوند، تنها لازم است که مطمئن شوید به یک رایانه متصل هستید.

براساس اعلام ساسونگ انتشار این به‌روزرسانی براساس موقعیت مکانی (کشور) و نوع محصول ممکن است متفاوت باشد، حتی زمان انتشار دقیق این به‌روزرسانی برای ایالات‌متحده هم مشخص نیست. در آخر هم باید افزود که برخی ویژگی‌ها تنها برای برخی کشورها در دسترس خواهند بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع