هواوی MatePad پرو در تاریخ 25 نوامبر معرفی می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – هواوی خبر از معرفی تبلت میت پد پرو در تاریخ 25 نوامبر داده است. هواوی MatePad پرو به حفره درون نمایشگر مجهز می شود.

مدیر عامل هواوی، ریچارد یو در شبکه اجتماعی چینی Weibo خبر از معرفی محصول جدیدی از سری میت در تاریخ 25 نوامبر داده است. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با دستگاه حاضر در این مراسم منتشر نشده است؛ با این حال انتظار می رود هواوی MatePad پرو در این مراسم معرفی شود. در ماه های گذشته شاهد انتشار اطلاعات زیادی در رابطه با این تبلت در فضای مجازی بودیم.

اگرچه هنوز هواوی به صورت رسمی اطلاعاتی از این تبلت منتشر نکرده، اما شاهد افشای رندرهایی از آن بودیم. این تبلت به حاشیه های کمی در اطراف صفحه نمایش خود مجهز می شود و از حفره درون آن بهره می برد. این تبلت قادر به پشتیبانی از قلم و کیبورد مغناطیسی است. روی پنل پشتی آن دوربین اصلی دوگانه قرار می گیرد که از فلاش LED نیز پشتیبانی می کند.

هواوی MatePad پرو

بر اساس شایعات، قدرت این تبلت را چیپست کایرین 990 تامین می کند و از 8 گیگابایت رم بهره می برد. انتظار می رود این تبلت در رنگ های مشکی، سفید، سبز و نارنجی وارد بازار شود. در گذشته این تبلت تاییدیه 3C دریافت کرده بود که خبر از پشتیبانی آن از فناوری شارژ سریع 40 واتی می داد (هواوی میت‌پد پرو تاییدیه 3C دریافت کرد).

این احتمال وجود دارد که در این تاریخ علاوه بر این تبلت، با نسخه استاندارد آن نیز ملاقات کنیم. در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع