موستانگ Mach-E از راه رسید؛ اولین خودروی تمام الکتریکی فورد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – موستانگ Mach-E رسما معرفی شد. مدل GT این خودروی شاسی بلند تمام الکتریکی در سال 2021 وارد بازار می شود و از موتور 459 اسب بخاری بهره می برد.

کراس اوور تمام الکتریکی فورد در معرض دید عموم قرار گرفت. موستانگ Mach-E در مدل های مختلف وارد بازار می شود. مدل استاندارد این خودرو از یک باتری 75.7 کیلووات ساعتی بهره می برد. مدل دیگر این خودرو دارای باتری 98.8 کیلووات ساعتی است. مدل دارای باتری کوچکتر از یک موتور و مدل دارای باتری بزرگتر از دو موتور بهره می برد. نمونه دارای باتری کوچکتر می تواند مسافتی برابر با 370 کیلومتر را طی کند که البته همراه با سیستم چهار چرخ محرک، این مسافت به 335 کیلومتر کاهش پیدا می کند.

مدل دارای باتری 98.8 کیلووات ساعتی دارای بردی در محدوده 400 تا 480 کیلومتر است. نسخه اولیه این خودرو با نام First Edition سال آینده میلادی میلادی با باتری 98.8 کیلووات ساعتی و سیستم چهار چرخ محرک وارد بازار می شود. نسخه پایه این خودرو با قیمت پایین تر و همچنین آپشن های کمتر، سال 2021 در اختیار خریداران قرار می گیرد.

موستانگ Mach-E

مدل فرست ادیشن و پریمیوم فورد موستانگ مک ای به ترتیب دارای موتور 332 و 282 اسب بخاری هستند. این موتورها به ترتیب می توانند 565 و 415 نیوتن متر گشتاور تولید کنند. بالاترین مدل این خودرو، GT بوده که از موتور 459 اسب بخاری بهره می برد که گشتاور تولیدی آن به 830 نیوتن متر می رسد. شتاب این مدل برابر با 3.5 ثانیه است.

قیمت فورد موستانگ Mach-E با توجه به تریم و همچنین تک و یا دو دیفرانسیل بودن، در محدوده 40 تا 60 هزار دلار قرار می گیرد. در صورتی که خریداران هم اکنون خواهان ثبت نام برای خرید مدل فرست ادیشن موستانگ مک ای در ایالات متحده آمریکا باشند، باید به فورد مبلغ 5 هزار دلار هزینه پرداخت کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع