حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

دانلود برنامه تیک تاک به رکورد جدیدی در اپ استور و گوگل پلی دست پیدا کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – میزان دانلود برنامه تیک تاک به 1.5 میلیارد بار رسید. هم اکنون برنامه TikTok به عنوان سومین شبکه اجتماعی پرطرفدار پس از واتساپ و فیس بوک مسنجر محسوب می شود.

شرکت Sensor Tower که در زمینه تحلیل اطلاعات فعالیت دارد، به تازگی آماری از میزان دانلود برنامه تیک تاک منتشر کرده است. بر اساس این آمار، میزان دانلود اپلیکیشن شبکه اجتماعی TikTok به 1.5 میلیارد بار در فروش اپ استور iOS و گوگل پلی استور رسیده است. میزان دانلود این برنامه در سال جاری میلادی برابر با 614 میلیون بار بوده که نشان از رشد سالیانه 6 درصدی دارد.

بر اساس این آمار، برنامه تیک تاک جایگاه بسیار مناسبی در بازار دارد و هم اکنون به عنوان سومین شبکه اجتماعی پرطرفدار شناخته می شود. در مقام های اول و دوم برنامه های واتساپ و فیس بوک مسنجر به چشم می خورند. در مقام های چهارم و پنجم، به ترتیب برنامه های فیسبوک و اینستاگرام حضور دارند. به نظر می رسد دوران حکمرانی فیس بوک در حال پایان است.

دانلود برنامه تیک تاک

کشورهای هند و چین دارای بیشترین میزان دانلود برنامه تیک تاک هستند. در سال جاری میلادی 277.6 میلیون بار این برنامه توسط کاربران هندی دانلود شده که 45 درصد از میزان دانلود جهانی را شامل می شود. میزان دانلود برنامه TikTok در کشور چین برابر با 45.5 میلیون بار بوده که خبر از سهم 7.4 درصدی آن می دهد. شاید این تعداد دانلود در کشور چین چندان بالا نباشد، اما باید به این نکته اشاره کرد که این آمار تنها مربوط به فروشگاه گوگل پلی و اپ استور می شود و فروشگاه های دیگر را شامل نمی شود.

درآمد تخمینی این برنامه از زمان عرضه اولیه تا به امروز، برابر با 175 میلیون دلار در فروشگاه اپ استور و گوگل پلی استور بوده است. بیشترین درآمد این برنامه به ترتیب مربوط به کشورهای چین، ایالات متحده آمریکا و انگلستان می شود.

دانلود برنامه تیک تاک برای اندروید و آیفون

این برنامه برای سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده است. برای دانلود این برنامه TikTok برای گوشی های اندرویدی و همچنین آیفون به لینک های زیر مراجعه کنید:

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع