میزان دانلود اپلیکیشن ها در جهان به 29.6 میلیارد بار رسید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – بر اساس آمار جدیدی که از سوی Sensor Tower منتشر شده، میزان دانلود اپلیکیشن ها در سه ماهه سوم امسال به 29.6 میلیارد بار رسیده است.

آمار جدیدی از تعداد دانلود اپلیکیشن ها در سه ماهه سوم 2019 از سوی Sensor Tower منتشر شده است. بر اساس این آمار، در این بازه زمانی شاهد دانلود اپلیکیشن ها به میزان 29.6 میلیارد بار در سراسر جهان بودیم. 1 درصد از توسعه دهندگان، 80 درصد میزان دانلود را به خود اختصاص داده اند. سایر توسعه دهندگان در مجموع شاهد 6 میلیارد بار دانلود برنامه های خود بوده اند.

99 درصد توسعه دهندگان تقریبا برابر با 784,080 می شود که میزان دانلود اپلیکیشن هر یک از آن ها به 7650 بار در سه ماهه سوم امسال می رسد. میزان دانلود فیس بوک در این بازه زمانی برابر با 682 میلیون بار بوده است.

دانلود اپلیکیشن

در زمینه بازی، 1 درصد از توسعه دهندگان، 82 درصد از میزان دانلود را به خود اختصاص داده اند که شامل 9.1 میلیارد بار دانلود می شود. میزان دانلود بازی ها در سه ماهه سوم امسال برابر با 11.1 میلیارد بار بوده است. سایر توسعه دهندگان دارای 18 درصد سهم از این بازار هستند که به معنای دانلود 18 هزار اپلیکیشن به صورت متوسط است.

میزان درآمد اپلیکیشن ها در این بازه زمانی برابر با 22 میلیارد دلار بوده است که 1526 توزیع کننده درآمدی برابر با 20.5 میلیارد دلار داشته اند. سایر توزیع کنندگان درآمدی برابر با 1.5 میلیارد دلار را به حساب بانکی خود واریز کرده اند که تقریبا سهم هر یک از آن ها به 9990 دلار می رسد.

دانلود اپلیکیشن

به نظر می رسد بازار توسعه اپلیکیشن ها اشباع شده است. در حقیقت افراد جدیدی که وارد این بازار می شوند، احتمالا به درآمد بسیار بالایی دست پیدا نمی کنند. در گذشته شاهد انتشار آماری بودیم که به دانلود بالای برنامه TikTok اشاره داشت (تیک تاک تبدیل به سومین شبکه اجتماعی پرطرفدار در جهان شد).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع