رندرهای گلکسی S11e از دوربین اصلی سه گانه حکایت دارند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – رندرهای گلکسی S11e در اختیار رسانه ها قرار گرفت. بر اساس این رندرها، ارزان ترین پرچمدار سال آینده سامسونگ به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود.

سامسونگ سال آینده از گوشی های سری گلکسی اس 11 رونمایی می کند. به تازگی رندرهای گلکسی S11e از سوی افشاگر معروف، OnLeaks در فضای مجازی منتشر شده است. بر اساس این رندرها، سامسونگ برای پرچمداران آینده خود از زبان طراحی یکسان استفاده می کند. گلکسی اس 11 ای مانند گلکسی نوت 10 به یک حفره در مرکز نمایشگر خود مجهز شده و همچنین دارای صفحه نمایش خمیده است.

طراحی پنل پشتی این گوشی هوشمند تفاوتی با گلکسی اس 11 ندارد و همچنان شاهد حضور یک المان چهارگوش در این بخش هستیم. در این المان سه سنسور دوربین به همراه فلاش LED خودنمایی می کند. گلکسی S11 ای برخلاف نسل گذشته خود، دارای سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود.

در بخش زیرین این گوشی هوشمند پورت USB Type-C، حفره های اسپیکر و میکروفن اصلی به چشم می خورد. سمت راست سامسونگ گلکسی S11e دکمه های تنظیم صدا و پاور را میزبانی می کند. OnLeaks به این موضوع اشاره کرده که به علت عدم اطمینان از محل قرارگیری درگاه سیمکارت، این درگاه در رندرها حضور ندارد. انتظار می رود این درگاه مانند گلکسی S10e در بخش بالایی آن قرار بگیرد.

رندرهای گلکسی S11e سامسونگ

بر اساس اطلاعات گذشته، نمایشگر این گوشی هوشمند ابعادی در میان 6.2 و 6.3 اینچ خواهد داشت. اندازه گلکسی S11e برابر با 9.1 × 69.1 × 151.7 عنوان شده است. قدرت این دستگاه توسط چیپست اسنپدراگون 865 تامین می شود. این پرچمدار سامسونگ در دو نسخه مجهز به 128/256 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می شود که البته هر دو دارای 6 گیگابایت رم خواهند بود.

انتظار می رود ظرفیت باتری گلکسی S11e در مقایسه با نسل گذشته آن افزایش پیدا کند. این دستگاه به صورت پیش فرض از اندروید 10 به همراه رابط کاربری One UI 2.0 بهره می برد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع