دوربین گلکسی A51 سامسونگ به سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو مجهز می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – دوربین گلکسی A51 سامسونگ میزبان یک سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو خواهد بود. این گوشی هوشمند از دوربین اصلی چهارگانه بهره می برد.

سال گذشته میلادی شاهد رونمایی از یک گوشی هوشمند از سری گلکسی A با دوربین اصلی چهارگانه بودیم. این دستگاه دارای سنسورهای استاندارد، اولترا واید، تله فوتو و تشخیص عمق برای دوربین اصلی خود است. به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد تغییری در این موضوع ایجاد کند. بر اساس جدیدترین اطلاعات، دوربین گلکسی A51 سامسونگ به‌جای لنز تله فوتو، از سنسور ماکرو بهره می‌برد (گلکسی A51 به دوربین اصلی چهارگانه L شکل مجهز می شود).

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی هوشمند کره ای به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می شود. این دوربین از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو بهره می برد. با توجه به این موضوع، گلکسی آ 51 تبدیل به یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین گوشی های سامسونگ با دوربین ماکرو می شود.

دوربین گلکسی A51 سامسونگ

سنسور اولترا واید دوربین گلکسی آ 51 سامسونگ 12 مگاپیکسلی خواهد بود که در مقایسه با اکثر گوشی های میان رده موجود در بازار، رزولوشن بالاتری دارد. انتظار می رود سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی در گوشی گلکسی A71 نیز مورد استفاده قرار بگیرد (رندرهای گلکسی A71 به دوربین اصلی چهارگانه اشاره می کند). در گذشته شاهد انتشار رندرهای گلکسی ای 51 بودیم. علاوه بر رندر، مشخصات این اسمارت فون نیز فاش شده است (مشخصات گلکسی ای 51 سامسونگ لو رفت).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع