طرح تبدیل محصولات ایران خودرو | آذرماه 98

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – طرح تبدیل محصولات ایران خودرو ویژه آذرماه 98 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. در این طرح چندین خودروی تولیدی ایران خودرو حضور دارند.

به استحضار مشتریان محصولات ایران خودرو می رساند پیرو درخواست برخی از مشتریان محترم و بروز تاخیر طولانی در تحویل برخی از خودروها، امکان تبدیل به سایر خودروها تا 15 آذرماه (تکمیل ظرفیت) مطابق جدول وجود دارد. شرایط تبدیل تعهدات معوق، مطابق جدول ارائه شده است.

لازم است دارندگان چنین قراردادهای جهت تعیین تکلیف تعهدات نسبت به تبدیل تعهدات به سایر خودروها مطابق جدول تبدیل و با توجه به نکات ذیل اقدام نمایند.

نکات مهم:

1. این بخشنامه جهت تبدیل خودروی قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده که دعوتنامه آنها منقضی شده و موعد تحویل آنها بعد از اسفند ماه 97 است.

2. قیمت فروش تمام خودروهای قید شده در مقصد تبدیل، بر اساس آخرین لیست قیمت مصوب جاری بوده و دستور العمل های جاری قیمت گذاری تعیین می شود.

زمان فعالسازی ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 98/09/03 است.

طرح تبدیل محصولات ایران خودرو ویژه آذرماه 98 به شرح زیر است:

طرح تبدیل محصولات ایران خودرو

در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت خودروهای داخلی در بازار آزاد بودیم (بیشتر بخوانید: قیمت خودروهای داخلی). یکی از دلایل اصلی این موضوع، عدم عرضه خودرو از سوی خودروسازان است. شاید طرح تبدیل ایران خودرو بتواند عرضه را افزایش داده و قیمت را در بازار کنترل کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع