هواوی MatePad پرو به صورت رسمی معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – هواوی MatePad پرو از راه رسید. این تبلت به حفره درون نمایشگر مجهز شده و همچنین از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می برد.

هواوی از یک تبلت جدید رونمایی کرد. هواوی MatePad پرو به نمایشگر 10.8 اینچی AMOLED با رزولوشن 1600 × 2560 پیکسل مجهز شده است. این نمایشگر حاشیه های کمی در اطراف خود دارد و دارای نسبت تصویر 16:10 است. درون این صفحه نمایش یک حفره قرار گرفته که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را میزبانی می کند. این دستگاه به 4 اسپیکر مجهز شده است.

هواوی MatePad پرو

قدرت هواوی MatePad پرو توسط چیپست Kirin 990 تامین می شود و در دو نسخه مجهز به 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد. کاربران می توانند این تبلت را در مدل های LTE و وای فای سفارش دهند. وزن این محصول به 460 گرم می رسد و روی پنل پشتی آن دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED به چشم می خورد.

هواوی میت پد پرو به جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی اندروید 10 مجهز شده؛ با این حال فاقد سرویس های گوگل است. انرژی این تبلت را یک باتری 7250 میلی آمپر ساعتی تامین می کند که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 40 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی است. هواوی برای این محصول خود قلم M-Pen را در نظر گرفته است.

هواوی MatePad پرو

کاربران می توانند این تبلت را در رنگ های مشکی، سفید، سبز و نارنجی از امروز سفارش دهند و آن را 12 دسامبر تحویل بگیرند. هنوز مشخص نیست این تبلت در کدام کشورها در سطح جهان به فروش می رسد. قیمت نسخه وای فای با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی این تبلت برابر با 470 دلار است. مدل LTE با 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب با قیمت 540 و 640 دلار به فروش می رسد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع