پنجمین دوره نمایشگاه تراکنش ایران به کار خود پایان داد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

پنجمین دور از نمایشگاه تراکنش ایران با برگزاری مراسمی به کار خود پایان داد. این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های پارک گفت‌وگو برگزار شد. 

پنجمین دوره از نمایشگاه تراکنش ایران یا Iran Transaction Exhibition با برگزاری مراسم اختتامیه‌ی به کار خود پایان داد. این نمایشگاه از تاریخ ۲۸ تا ۳۰ آبان ماه در محل نمایشگاه‌های دائمی پارک گفت‌وگو در حال برگزاری بود. همان‌طور که پیش از این در تک تایمز گفتیم، نمایشگاه تراکنش ایران رویدادی است فناورانه که البته با حضور بانک‌ها و مؤسسات مالی برگزار می‌شود. مؤسسات، شرکت‌ها و بانک‌ها با حضور در این مراسم آخرین دستاوردهای خود را ارائه می‌کنند. از جمله‌ی جالب‌ترین اتفاقات این دوره باید به رونمایی از دستگاه خودپرداز بیت‌کوین توسط دو شرکت سیتکس و سبحان طی نمایشگاه تراکنش اشاره کرد.

باتوجه به اهمیت روزافزون استارتاپ‌ها، بخشی از این نمایشگاه به جشنواره‌ی استارتاپی اختصاص پیدا کرده بود و در آن استارتاپ‌های متعددی برای ارائه‌ی محصولات خود در حوزه‌ی مالی و پرداخت و همچنین راهکارهای سازمانی حضور پیدا کرده بودند.

مدیران متولی برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران که مرکز فابا است، طی مراسم اختتامیه به این نکته اشاره کردند که همواره در پی رفع کم‌وکاستی‌ها در مسیر برگزاری این رویداد هستند. پنجمین دور از نمایشگاه تراکنش ایران در حالی به کار خود پایان داد که انتظار می‌رود در خردادماه شاهد برگزاری این نمایشگاه در استانبول ترکیه باشیم. این نمایشگاه برای برقراری ارتباط شرکت‌های ایرانی با شرکت‌های فعال در حوزه‌ی بانکی خارجی در استانبول برگزار می‌شود. ضمنا به‌گفته‌ی متولیان برگزاری، ششمین دور از نمایشگاه ITE آبان سال آینده برگزار خواهد شد.

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع