حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تصاویر مربوط به گلکسی اس ۱۱ پلاس سامسونگ افشا شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

امروز تصاویر مربوط به پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۱۱ پلاس به صورت آنلاین افشا شد. همانطور که در رندرهای منتشر شده مشاهده می‌کنید، این دستگاه از یک صفحه‌‌نمایش ۶٫۹ اینچی از نوع Dynamic AMOLED با انحنایی کمتر از گلکسی اس ۱۰ پلاس برخوردار خواهد بود. گویا قرار است دوربین سلفی گلکسی اس ۱۱ در یک سوراخ پانچ بر روی پنل جلویی دستگاه تعبیه شود. بر روی پنل پشتی نیز به احتمال پنج ماژول دوربین مختلف و دو سنسور جدید قرار بگیرد. بر اساس خبرهای افشا شده در مورد گلکسی اس ۱۱ پلاس احتمال دارد دوربین اصلی این دستگاه دارای یک ماژول ۱۰۸ مگاپیکسلی با قدرت بزرگنمایی ۵ برابری باشد.

رندرهای این گوشی هوشمند هفته‌ی گذشته به صورت آنلاین ظاهر شدند و جزئیاتی را در مورد مشخصات این دستگاه ارائه نمودند. انتظار می‌رود که گلکسی اس ۱۱ پلاس در دو نسخه‌ی ۴G و ۵G به بازار عرضه گردد و از طرفی دیگر پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۶۵ و یا اگزینوس ۹۹۰ (بسته به کشور عرضه کننده) بر روی این دستگاه تعبیه گردد. پرچمدار بعدی سامسونگ با رابط کاربری OneUI 2.0 مبتنی بر اندروید ۱۰ عرضه خواهد شد.

اگر بخواهیم کمی در مورد دوربین گلکسی اس ۱۱ پلاس صحبت کنیم، باید بگوییم که احتمالا از یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HMX سامسونگ بهره‌مند خواهد شد که به مراتب عملکردی بهتر نسبت به ماژول دوربین Mi Note 10 و Mi MIX Alpha شیائومی که به تازگی به بازار عرضه گردیده است، دارد. دوربین این دستگاه دارای قابلیت‌های بسیار زیادی از جمله Director’s View Mode، Night Hyperlapse، Single Take Photo، Vertical Panoramas و فیلترهای اختصاصی خواهد بود. در بخش فیلمبرداری این دستگاه دارای قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۸K و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، همچنین قدرت پشتیبانی از زوم ۵ برابری را نیز خواهد داشت.

رندرهای گلکسی اس ۱۱ ای تنها چند روز پس از انتشار رندرهای گلکسی اس ۱۱ پلاس به صورت آنلاین ظاهر شد. گلکسی اس ۱۱ ای نسبت به گلکسی اس ۱۱ و گلکسی اس ۱۱ پلاس قیمت ارزان‌تری خواهد داشت و بسته به بازار کشورهای مختلف با پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۶۵ و اگزینوس ۹۹۰ عرضه خواهد شد. این دستگاه‌ها حداقل دارای ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهند بود. گلکسی اس ۱۱ ای از یک صفحه‌نمایش ۶٫۳ اینچی با بهره‌مندی از سوراخ پانچ عرضه خواهد شد. برخلاف گلکسی اس ۱۰ ای، گلکسی اس ۱۱ ای احتمالا از یک صفحه‌نمایش خمیده برخوردار خواهد شد. ابعاد این دستگاه ۶۹٫۱ * ۱۵۱٫۷ میلی‌متر گزارش شده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع