رندرهای گلکسی S11 پلاس با دوربین پنج‌گانه منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – رندرهای گلکسی S11 پلاس به اینترنت راه پیدا کرد. بر اساس این رندرها، گوشی گلکسی اس 11 پلاس از دوربین اصلی پنج‌گانه بهره می برد.

چندین ماه تا معرفی گوشی های سری گلکسی اس 11 باقی مانده است؛ با این حال شاهد انتشار رندرها و همچنین افشای مشخصات این محصولات هستیم. تا به امروز رندرهای گلکسی S11 و گلکسی S11e در اختیار رسانه ها قرار گرفته اند (رندرهای سامسونگ گلکسی S11 خبرساز شد). گلکسی S11e از دوربین اصلی سه گانه بهره می برد (رندرهای گلکسی S11e از دوربین اصلی سه گانه حکایت دارند).

امروز رندرهای گلکسی S11 پلاس در فضای مجازی منتشر شده است. همانطور که می توان حدس زد، این گوشی سامسونگ از طراحی پنل جلویی مشابه با برادران خود بهره می برد. در همین راستا، یک حفره در مرکز نمایشگر قرار گرفته که دوربین سلفی را میزبانی می کند. شایعات به استفاده از صفحه نمایش 6.9 اینچی Dynamic AMOLED در این گوشی هوشمند اشاره می کنند (ابعاد نمایشگر گوشی های سری گلکسی S11 سامسونگ لو رفت).

مشخصات سامسونگ گلکسی S1 پلاس

مشخصات سامسونگ گلکسی S1 پلاس

روی پنل پشتی این دستگاه یک المان چهارگوش به چشم می خورد که دارای طراحی مشابه با گلکسی M30s است. در این المان 5 سنسور به همراه فلاش LED قرار گرفته است. شایعات به سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی این دوربین اشاره کرده اند. اطلاعات دقیقی در رابطه با 4 سنسور دیگر دوربین این دستگاه به اینترنت راه پیدا نکرده؛ با این حال انتظار می رود گلکسی اس 11 پلاس قادر به ثبت تصاویر باکیفیتی باشد.

بخش زیرین این گوشی هوشمند پورت USB-C، اسپیکر و میکروفن اصلی را میزبانی می کند. در سمت راست دکمه های تنظیم صدا و پاور به چشم می خورد. این اسمارت فون فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون است. قدرت سامسونگ گلکسی S11 پلاس با توجه به بازار هدف توسط چیپست اگزینوس 990 و یا اسنپدراگون 865 تامین می شود (بنچمارک مدل 5G گلکسی S11 به پردازنده اگزینوس 990 اشاره می کند).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع