حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

شیائومی گوشی جدیدی با پشتیبانی‌از 5G و شارژ سریع ۶۶ واتی معرفی می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گوشی جدیدی متعلق به شیائومی دارای پشتیبانی از فناوری 5G و شارژ سریع ۶۶ واتی به‌تازگی از مؤسسه‌ی CCC تائیدیه دریافت کرده است.

در ادامه بخوانید:

شیائومی ماه سپتامبر (شهریور)، می ۹ پرو 5G را با شارژ سریع ۴۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی به بازار عرضه کرده بود؛ حال این شرکت قصد دارد پا را فراتر نیز بگذارد. گوشی جدیدی از این سازنده‌ی چینی توسط CCC تائید شده که نشان از پشتیبانی شارژ ۱۱ ولت ۶ آمپر (11V/6A) دارد؛ یعنی چیزی بالغ بر ۶۶ وات که سریع‌تر از تمام گوشی‌های موجود در بازار است.

بعید به‌نظر می‌رسد که این گوشی جزو سری ردمی K30 باشد؛ زیرا هفته‌ی گذشته شارژ ۳۰ واتی برای آن تائید شده بود. باتوجه به اینکه سری می نوت ۱۰ هم‌اکنون در دو نسخه‌ی پرو و استاندارد به فروش می‌رسد، شماره مدل‌های M2001J1E و M2001J1C احتمالا برای می ۱۰ است که اوایل سال بعد از راه می‌رسد.

تائیدیه گوشی 5g شیائومی با شارژ ۶۶ واتی

شیائومی با رسیدن به قابلیت شارژ سریع ۶۶ واتی می‌تواند اوپو را شکست دهد؛ زیرا اوپو در حال حاضر بالاترین نرخ را در بازار ارائه می‌دهد. اوپو رینو ایس از شارژ ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری آن تنها در ۲۸ دقیقه شارژ گوشی را از صفر به صد درصد می‌رساند.

اوپو رینو ایس فقط دو دقیقه سریع‌تر از برادر دوقلوی خود یعنی ریل‌می ایکس ۲ پرو عمل می‌کند که دارای شارژر قدیمی ۵۰ واتی SuperVOOC است. بااین‌وجود، شارژ ۶۶ واتی قدمی بزرگ در سرعت شارژ فعلی شیائومی خواهد بود؛ قطعا همیشه از بهبودهای کوچک هم استقبال خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع