حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

مشخصات هواوی نوا 6 5G به چیپست کایرین 990 اشاره می کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – مشخصات هواوی نوا 6 5G توسط بنچمارک گیک بنچ در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند به 8 گیگابایت رم مجهز می شود و دارای سیستم عامل اندروید 10 است.

به تازگی گوشی هواوی نوا 6 در بنچمارک Geekbench حاضر شده است. این گوشی هوشمند در تاریخ 5 دسامبر به صورت رسمی معرفی خواهد شد. این دستگاه در بنچمارک گیک بنچ 4 در بخش تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب موفق به کسب امتیاز 3821 و 11963 شده است.

این بنچمارک برخی مشخصات هواوی نوا 6 5G را در اختیار رسانه ها قرار داده است. هواوی برای این دستگاه چیپست کایرین 990 را به همراه 8 گیگابایت رم در نظر می گیرد. این گوشی هوشمند از سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 بهره می برد و به احتمال زیاد دارای رابط کاربری EMUI 10 است.

بنچمارک هواوی نوا 6 5G

انتظار می رود هواوی Nova 6 5G به صفحه نمایش 6.44 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شود. این نمایشگر دارای برش برای میزبانی دوربین سلفی خواهد بود. در این بخش سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی به همراه سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 105 درجه قرار می گیرد (هواوی نوا 6 با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی از راه می رسد).

هواوی در گذشته به استفاده از دوربین اصلی چهارگانه در این اسمارت فون اشاره کرده بود. سنسور اصلی این دوربین، 60 مگاپیکسلی است. بر اساس شایعات، انرژی گوشی نوا 6 5G توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 40 واتی است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع