اندی روبین شرکتی که تاسیس کرده بود را به صورت مخفیانه ترک کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اندی روبین یکی از افراد مطرح دنیای فناوری است و به غیر از موردی که برای انجام آن شناخته شده است، چندین فعالیت مطرح دیگر مانند تاسیس و راه‌اندازی شرکت را انجام داده است؛ ولی در آخرین مورد در این زمینه شاهد این هستیم که او شرکتی که تاسیس کرده بود را به صورت مخفیانه ترک کرد.

به گزارش تک تایمز از رایورز به نقل از وب سایت خبری تحلیلی Engadget، اندی روبین با تاسیس چندین نام بزرگ در سیلیکون ولی مانند “اندروید”، “اسنشیال”، “پلی گراند گلوبال” و غیره، یکی از چندین چهره اصلی این قطب دیجیتالی جهان است، ولی بر اساس گزارش منتشر شده، نقش او در سیلیکون ولی به صورت خودخواسته کمرنگ شده است.

گزارش منتشر شده نشان دهنده این است که روبین شرکتی را که در سال 2015 تاسیس کرده بود، ترک کرده است.

این شرکت پلی گراند گلوبال (Playground Global) نام دارد و بر اساس اطلاعات یاد شده، جدایی روبین از این کمپانی به صورت قطع ارتباط تجاری بوده است.

 

اندی روبین




این امر به این معنی است که ارتباط کلی او با این شرکت قطع نشده است و در حقیقت روبین با مشاجره یا مشکل بزرگی از پلی گراند گلوبال جدا نشده و ارتباط او با این کمپانی همچنان دوستانه است، ولی دیگر مراوده تجاری بین این دو وجود نخواهد داشت.

البته این جدایی برای روبین بدون منفعت نبوده است.

بر اساس اطلاعات اشاره شده، روبین به خاطر جدایی خود از پلی گراند گلوبال، رقم 9 میلیون دلار دریافت کرده است.

نکته جالب این است که بسیاری از افراد این موضوع را مرتبط با رسوایی اخلاقی روبین دانسته و جدایی او از پلی گراند گلوبال را نیز پس لرزه این واقعه ارزیابی کردند.

این فشار به اندازه بسیار زیادی منطقی به نظر آمده و حتی اطلاعاتی تکمیلی وجود دارند که نشان دهنده این هستند که او به زودی مجبور به ترک کردن شرکت اسنشیال نیز خواهد بود.

جالب این است که او در مدت زمانی که از تاسیس اسنشیال گذشته، روبین بیش از 300 میلیون دلار در این شرکت سرمایه گذاری کرده است.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع