حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ با پردازنده اگزینوس 9810 از راه می رسد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ در بنچمارک Geekbench حاضر شد. بر اساس این بنچمارک، قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست اگزینوس 9810 تامین می شود.

نزدیک به چند سال از ورود آخرین گوشی هوشمند سامسونگ از سری لایت به بازار می گذرد و این شرکت کره ای قصد دارد دوباره محصولی با این نام وارد بازار کند. به تازگی گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده که برخی از مشخصات آن را در اختیار رسانه ها قرار می دهد.

این دستگاه که دارای شماره مدل SM-N770F است، به چیپست اگزینوس 9810 و 6 گیگابایت رم مجهز شده است. این پردازنده قدیمی محسوب می شود و سال گذشته در گوشی گلکسی نوت 9 مورد استفاده قرار گرفته است. این چیپست با لیتوگرافی 10 نانومتری توسعه یافته و مصرف انرژی بهینه ای دارد. به علت استفاده از حرف N در شماره مدل این دستگاه، با یک گوشی جدید از سری نوت سامسونگ روبه‌رو هستیم. حضور حرف F در آخر این شماره مدل، به معنای عرضه جهانی آن است.

بنچمارک گیک بنچ گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ

در خبری دیگر به این موضوع اشاره شده که قلم S Pen گوشی گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ دارای بلوتوث است. این قلم به تازگی تاییدیه FCC دریافت کرده است. ابعاد این قلم برابر با 105.18 × 4.35 × 5.80 میلی متر اعلام شده که تفاوتی با قلم حاضر در گوشی های سری گلکسی نوت 10 ندارد. FCC تصاویر مربوط به قلم S Pen این گوشی هوشمند را تا تاریخ 25 مه سال آینده میلادی نگهداری می کند. با توجه به این موضوع، انتظار می رود در همین تاریخ با محصول جدید سامسونگ ملاقات کنیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع