جانی آیو رسما از اپل خارج شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

جانی آیو هم‌اکنون به طور رسمی از اپل خارج شد و دیگر برای اپل کار نمی‌کند. مدیر چند ساله‌ی بخش طراحی اپل در تابستان سال جاری اعلام کرد که قصد دارد از اپل خارج شود ولی تا دیروز خبری از خروج آن نبود ولی از امروز رسما اپل را ترک کرد.

آیو اکنون شرکت طراحی LoveFrom را با یکی از دوستان قدیمی خود به نام Marc Newson تاسیس کرد که اپل به عنوان بزرگترین مشتری این شرکت محسوب می‌شود. یعنی روابط کاری میان اپل و آیو در آینده ادامه خواهد داشت. درحال حاضر نیز هنوز مشخص نیست که آیا اپل قصد دارد شخص جدیدی را به عنوان مدیر بخش طراحی منصوب نماید یا خیر؟

جانی آیو رسما از اپل خارج شد

اگر کمی دقت کنید خواهید دید، جانی آیو دقیقا زمانی اپل را ترک کرد که این کمپانی قصد داشت سال آینده با معرفی آیفون ۱۲ نخستین گوشی هوشمند تاشو خود را معرفی نماید. از طرفی دیگر باید به این موضوع نیز اشاره داشته باشیم که چنین شرکت قدرتمندی قطعا از قبل این موضوع را مدنظر قرار داده و برنامه‌ریزی‌های لازم را نیز انجام داده است اما اکنون تنها باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا در طی دو سال آینده گوشی‌های آیفون و به طورکلی دستگاه‌های هوشمند اپل از نظر طراحی پیشرفتی خواهند داشت یا خیر؟!

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع