ویژگی جدید توییتر امکان گفتگوی راحت‌تر را فراهم می کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – بر اساس اطلاعات تازه، توییتر در حال بررسی یک قابلیت جدید است. این ویژگی جدید توییتر باعث گفتگوی راحت تر میان کاربران می شود.

دنبال کردن گفتگوها در توییتر چندان راحت نیست؛ با این حال سال آینده میلادی ویژگی جدید توییتر این مشکل را رفع خواهد کرد. روش گفتگو در این شبکه اجتماعی تغییراتی را تجربه می کند تا کاربران راحت تر با آن ارتباط برقرار کنند. در حال حاضر این قابلیت مراحل آزمایشی خود را پشت سر می گذارد و سال 2020 به این پلتفرم اضافه می شود.

این قابلیت که با نام Conversation Tree شناخته می شود، ابتدا در نسخه بتا اپلیکیشن توییتر، Twttr مشاهده شده است. این اپلیکیشن آزمایشی به توییتر اجازه می دهد ویژگی های جدید خود را مورد بررسی قرار دهد و سپس در صورت رضایت، آن را به پلتفرم اصلی خود اضافه کند.

ویژگی جدید توییتر

این اطلاعات توسط Jane Machun Wong در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. بر اساس اعلام وی، هم اکنون توییتر در حال بررسی این قابلیت در وب‌سایت اصلی خود است. این ویژگی جدید دنبال کردن گفتگوها را ساده تر می کند. این قابلیت امکان تک تایمز روی هر توییت برای تمرکز روی آن را فراهم می کند.

برخی کاربران به شباهت این قابلیت با ردیت اشاره کرده اند. این شبکه اجتماعی وجود چنین قابلیتی را تایید کرده و گفته در بروزرسانی بزرگ سال آینده میلادی به توییتر اضافه می شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع