اپل میزان تولید ایرپاد و ایرپاد پرو را افزایش می دهد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – هدفون های بی سیم ایرپاد و ایرپاد پرو فروش بالایی را در بازار تجربه می کنند. این موضوع باعث شده اپل به دنبال افزایش تولید این محصولات باشد.

ایرپادهای اپل به موفقیت بالایی در بازار دست پیدا کرده اند. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی Nikkei Asian، این شرکت به علت فروش بالای ایرپادهای خود و همچنین امکان پاسخگویی به تقاضای زیاد، تصمیم به افزایش تولید آن ها گرفته است. میزان تولید نسخه پرو این هدفون دو برابر خواهد شد. این هدفون بی سیم با همکاری شرکت Luxshare-ICT در چین به تولید می رسد. این شرکت دارای دو کارخانه در چین است.

اپل میزان سفارش ماهانه ایرپاد پرو را از 1 میلیون دستگاه به 2 میلیون افزایش داده است. ایرپاد به همراه جعبه با قابلیت شارژ بی سیم توسط GoerTek در ویتنام به تولید می رسد. تولید این هدفون نیز افزایش پیدا کرده؛ با این حال میزان آن نسبت به نسخه پرو کمتر است.

ایرپاد پرو
ایرپاد پرو

هدفون های بی سیم اپل رشد بالایی را در بازار تجربه می کنند. بر اساس پیش بینی تحلیلگران، احتمال فروش سالانه 200 میلیون ایرپاد از سوی این برند وجود دارد. انتظار می رود فروش ایرپادهای اپل سال آینده میلادی به 80 میلیون نسخه برسد. بلومبرگ اوایل ماه جاری میلادی به فروش 60 میلیون ایرپاد در سال 2019 اشاره کرده بود که البته دلیل این افزایش فروش را باید در معرفی نسخه پرو ایرپاد اپل جستجو کرد (ایرپاد پرو با قابلیت حذف نویز و قیمت 249 دلار معرفی شد).

اپل ایرپاد پرو همراه با سیستم نویز کنسلینگ فعال و حداکثر 30 روز شارژدهی، با قیمت 249 دلار به فروش می رسد. نسخه استاندارد این هدفون به قاب با قابلیت شارژ بی سیم قیمتی برابر با 159 دلار دارد و با این قاب، با قیمت 199 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع