دوربین گلکسی S11 به سنسور Bright Night مجهز می شود؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سامسونگ به تازگی یک نام تجاری جدید به نام Bright Night Sensor را ثبت کرده است. انتظار می رود این سنسور در دوربین گلکسی S11 مورد استفاده قرار بگیرد.

سامسونگ هر ساله نام های تجاری زیادی را به ثبت می رساند. این شرکت کره ای در تاریخ 28 نوامبر یک نام تجاری جدید برای سنسور تصویربرداری به ثبت رسانده است. این نام تجاری، Bright Night Sensor است. سامسونگ برای دوربین گوشی های سری گلکسی اس 10 از نام Bright Night برای حالت تصویربرداری شب استفاده کرده است. با توجه به حضور کلمه سنسور در پایان این نام تجاری، به نظر می رسد کارایی آن افزایش چشمگیری داشته باشد.

دوربین گلکسی S11 سنسور Bright Night

این سنسور احتمالا در دوربین گلکسی S11 و یا گلکسی اس 11 پلاس مورد استفاده قرار می گیرد. بر اساس رندرهای منتشر شده، گلکسی اس 11 پلاس دارای دوربین اصلی پنج گانه است، بنابراین سنسور Bright Night می تواند به صورت جداگانه در این دستگاه مورد استفاده قرار گرفته و امکان ثبت تصاویر باکیفیت در شرایط نوری ضعیف را فراهم کند (رندرهای گلکسی S11 پلاس با دوربین پنج‌گانه منتشر شد).

ویژگی های دوربین گلکسی S11 سامسونگ

تا به امروز شایعات زیادی در رابطه با دوربین گلکسی اس 11 در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این گوشی های هوشمند به قابلیت فوکوس خودکار لیزری مجهز می شوند (گوشی های سری گلکسی اس 11 به فوکوس خودکار لیزری مجهز می شوند).

بر اساس شایعات، سامسونگ برای دوربین این محصولات سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی به همراه سنسور تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری در نظر می گیرد. انتظار می رود سنسور سوم این دوربین، اولترا واید باشد. انتظار می رود گلکسی S10e دارای دوربین اصلی سه گانه مشابه با گوشی های گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 باشد (رندرهای گلکسی S11e از دوربین اصلی سه گانه حکایت دارند).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع