حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

آیفون های 2020 با ایرپاد رایگان عرضه می شوند؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز  – طبق اخبار جدید DigiTimes، اپل قصد دارد ایرپاد را در بسته بندی آیفون های 2020 قرار دهد. با توجه به این موضوع، کاربران به صورت رایگان به این هدفون بی سیم دسترسی پیدا می کنند.

با توجه به آخرین اخبار دریافت شده از DigiTimes، اپل قصد دارد تا ایرپاد را برای آیفون های 2020 به طور رایگان کند. طبق این گزارش، فروشندگان گوشی های همراه از جمله اپل، سامسونگ و شیائومی، به دنبال راهی برای بسته بندی مدل های جدید خود با ایربادهای TWS در سال آینده هستند.

البته باید خاطر نشان کرد که با توجه به معلوم نبودن منابع و سابقه نه چندان عالی DigiTime در خصوص انتشار این گونه اخبار، نمی توان از صحت این گزارش مطمئن بود. حتی قیمت گذاری ذکر شده برای ایرپاد در این وب‌سایت را نیز نمی توان به طور قطعی در نظر گرفت.

ایرپاد پرو اپل

ایرپاد اپل چند صد دلار قیمت دارد. بنابراین به سختی می توان تصور کرد که این هدفون گران قیمت به صورت رایگان در بسته بندی آیفون های آینده قرار بگیرد. به بیان دیگر، بسیار بعید است که ایرپادهای جدید بدون افزایش قیمت، در بسته بندی گوشی های آینده اپل ارائه شوند.

از طرف دیگر، ایرپادها در حال حاضر فروش خوبی دارند و نیازی به عرضه رایگان آن ها نیست. این دستگاه ها جزو وسایل پرطرفدار به شمار می آیند و میلیون ها مشتری راضی به پرداخت چند صد دلار برای خرید آن ها هستند. بنابراین امکان ندارد که اپل از چنین سود بالایی دست بکشد.  

ایرپاد پرو اپل

ایرپاد پرو اپل به دلیل برخورداری از ویژگی حذف نویز فعال، محبوبیت بسیاری را به دست آورده است. در واقع کمپانی آمریکایی اپل مجبور شده تا برای پاسخگویی به تقاضاهای زیاد ایرپادهای جدید خود، تولید این محصول را افزایش دهد. در حال حاضر بسته بندی گوشی های آیفون شامل ایرپادهای سیمی معمولی با رابط لاتنینگ می شود. این ایرفون ها هزینه بسیار کمی برای اپل داشته و قیمت آنها در وبسایت فروش این شرکت، تنها حدود 29 دلار است.

تنها دلیل اپل برای گنجاندن ایرپادهای جدید در بسته بندی گوشی های آینده، تعویض دستگاه های معمولی با وسایل پیشرفته تر است. ایرپاد پرو اپل، جزو پرفروش ترین ایرفون های بی سیم به حساب می آیند و عرضه آن با گوشی های آیفون به طور قطع موجب افزایش قیمت این محصولات می شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع