اپل ذخیره سازی قطعات آیفون SE2 را شروع کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – آیفون SE2 در سه ماهه اول سال 2020 روانه بازار می شود. بر اساس گزارشی جدید، این شرکت از امروز ذخیره سازی قطعات آیفون SE2 را آغاز می کند.

آیفون SE2 اپل در چند هفته اخیر، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. البته شایعات متعددی نیز درباره این محصول اپل وجود دارد. به عنوان مثال، آیفون SE2 دارای طراحی مشابه با آیفون 8 است و به پردازنده اپل 13 مجهز می شود. به نظر می رسد که محصول جدید اپل در سه ماهه اول سال 2020 روانه بازار می شود.

امروز خبر دیگری از سوی یک افشاگر چینی منتشر شده که بر اساس آن، کمپانی کوپرتینویی از امروز انبار کردن قطعات آیفون SE2 را شروع می کند. طبق گفته های این افشاگر، آیفون SE2 به تراشه اپل A13 Bionic مجهز بوده و سه ماه دیگر به طور رسمی معرفی می شود. این اخبار، با گزارش پیش بینی شده به وسیله تحلیلگر سابق تیانفنگ اینترنشنال، گیو مینگیو همخوانی دارد. گیو مینگیو گفته است که اپل در سه ماهه اول سال آینده (حدود ماه مارس) گوشی آیفون SE2 را عرضه می کند. همچنین طراحی کلی و اکثر مشخات سخت افزاری این محصول، بسیار شبیه به آیفون 8 خواهد بود.

قطعات آیفون SE2

همانطور که می دانید، آیفون 8 دارای تراشه A13، رم 3 گیگابایتی از نوع LPDDR4X و حافظه ذخیره سازی 64/128 گیگابایتی است. آیفون جدید در رنگ های خاکستری، سفید و قرمز عرضه خواهد شد و قیمت ابتدایی آن احتمالا از 399 دلار آغاز می شود.

گیو مینگیو نگاه بسیار خوشبینانه ای نسبت به آیفون های آینده دارد. طبق پیش بینی های این تحلیلگر، آیفون اس ای 2 در سال 2020 به فروش حداقل 20 میلیونی خواهد رسید. به هر حال با توجه به قیمت نه چندان بالای آیفون SE2، به نظر نمی رسد که این محصول از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی کند.  

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع