حضور شیائومی می ۱۰ پرو توسط مدیرعامل این کمپانی تایید شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

پرچمدار سری می ۹ در ماه فوریه‌ی سال گذشته‌ی میلادی منتشر شد و از آن زمان تا به امروز شاهد معرفی مدل‌های مختلف سری می ۹ نظیر می ۹ اس‌ای کامپکت و می ۹ پرو بهبود یافته بودیم. اکنون مدیرعامل کمپانی شیائومی تایید کرد که نسل بعدی سری می شیائومی در راه است.

Lin Bin در طی اظهارنظری در مورد می ۹ پرو، به طرفرداران این کمپانی اعلام کرد که در واقع می ۱۰ پرو به عنوان جایگزین می ۹ پرو معرفی خواهد شد. در حالی که هم‌اکنون هیچ اطلاعات رسمی در مورد پرچمدار بعدی سری می وجود ندارد، اظهارات لین بیت تنها مورد قابل استناد در مورد نسل بعدی گوشی‌های شیائومی می‌باشد.

حضور شیائومی می 10 پرو توسط مدیرعامل این کمپانی تایید شد

در اخباری مرتبط، می ۹ شیائومی از سایت رسمی این کمپانی در چین حذف شد و همین موضوع نیز می‌تواند نشانه‌ای از راه‌اندازی یک نسخه‌ی جایگزین از این دستگاه می‌باشد. تا به امروز تنها شایعاتی که در مورد سری می  شیائومی منتشر شده است نشان می‌دهد که این سری از یک پردازنده‌‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ به همراه ماژول دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و اندروید ۱۰ با رابط کاربری MIUI 11 عرضه خواهد شد. اخیرا نیز شاهد صدو گواهینامه‌های چینی هستیم که به تفضیل دو دستگاه نسل آینده‌ی شیائومی را تعریف می‌کنند. بر اساس گواهینامه‌های ثبت شده سری می ۱۰ شیائومی از فناوری شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد.

در صورتی که اطلاعات جدیدی نیز از سری می ۱۰ شیائومی به دست ما رسید قطعا با شما در میان خواهیم گذاشت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع