حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

آیفون 2020 به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می شود؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – کوالکام به تازگی از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر جدیدی رونمایی کرده است. این احتمال وجود دارد که شاهد استفاده از آن در آیفون 2020 باشیم.

تحلیلگر محصولات اپل، مینگ کو چی در اوت سال جاری میلادی اعلام کرد در سال 2021 شاهد استفاده از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر کوالکام در گوشی های آیفون خواهیم بود. در حال حاضر بسیاری از پرچمداران اندرویدی و حتی گوشی های میان رده به این فناوری مجهز شده اند. با توجه به این موضوع، شاید اپل زودتر از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده کند.

امروز گزارش جدیدی در اختیار رسانه ها قرار گرفته که به حضور سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر آیفون 2020 اشاره می کند (آیفون های 2020 با ایرپاد رایگان عرضه می شوند؟). بر اساس این گزارش، اپل با GIS، شرکت تایوانی تولیدکننده سیستم های لمسی نمایشگر در رابطه با سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش مذاکره کرده است. به نظر می رسد اپل قصد دارد سال آینده این سیستم را به آیفون های خود اضافه کند.

آیفون 2020

اپل قصد دارد از سیستم سنسور اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام در محصولات خود استفاده کند. کوالکام به تازگی از سنسور اثر انگشت جدیدی رونمایی کرده که تا 17 برابر از نسل قبلی بزرگتر است. در گزارش جدید به احتمال استفاده از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در سال 2021 نیز اشاره شده است.

در سپتامبر سال جاری میلادی گزارشی به اینترنت راه پیدا کرد که خبر از بررسی فناوری اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر توسط اپل می داد. بلومبرگ در گزارشی مدعی شد اپل به صورت همزمان از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و سیستم فیس آیدی در آیفون های آینده استفاده می کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع