موتورولا وان هایپر با دوربین سلفی پاپ آپ از راه رسید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – موتورولا وان هایپر به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز شده است.

موتورولا از جدیدترین گوشی هوشمند خود رونمایی کرد. برای اولین بار شاهد استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ در یکی از محصولات این برند هستیم که سنسور 32 مگاپیکسلی را میزبانی می کند. روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی دوگانه به چشم می خورد که سنسور اصلی آن، 64 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 است. این دوربین توسط سیستم فوکوس خودکار لیزری همراهی می شود.

برای دوربین اصلی و سلفی موتورولا وان هایپر از فیلترهای Quad Bayer استفاده شده که ویژگی Night Vision را در اختیار کاربران قرار می دهد. سنسور دوم دوربین اصلی، 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 118 درجه است. دوربین اصلی این گوشی هوشمند قادر به ضبط ویدیوهای 4K به صورت 30 فریم بر ثانیه است.

موتورولا One Hyper

گوشی موتورولا One Hyper به صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19:9 مجهز شده است. حاشیه های کمی در اطراف نمایشگر IPS LCD این دستگاه به چشم می خورد. استفاده از این پنل باعث شده سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی قرار بگیرد. موتورولا وان Hyper اولین گوشی هوشمند این شرکت با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 45 واتی محسوب می شود، البته در جعبه آن شاهد حضور یک شارژر 15 واتی هستیم. وظیفه تامین انرژی آن بر عهده یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است.

موتورولا برای تامین قدرت این گوشی هوشمند جدید خود از چیپست اسنپدراگون 675 استفاده کرده که آن را 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کنند. این دستگاه به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 10 بهره می برد. از امروز فروش این گوشی هوشمند در کشورهای برزیل و ایالات متحده آمریکا شروع می شود. قیمت موتورولا وان هایپر برابر با 400 دلار است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع