شیائومی ردمی K30 با تراشه اسنپدراگون 765G معرفی خواهد شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ردمی K30 با تراشه‌ی اسنپدراگون 765G، صفحه‌نمایش ۶/۶۷ اینچی و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، نوزدهم آذر ماه معرفی می‌شود.

در ادامه بخوانید:

گوشی شیائومی ردمی K30 که در تاریخ ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) معرفی می‌شود، از تراشه‌ی جدید اسنپدراگون 765G بهره خواهد برد؛ بخش پردازش گرافیکی این تراشه نسبت به مدل عادی ۷۶۵ تقویت شده است.

کوالکام هنوز جزئیات این تراشه‌ی تازه معرفی‌شده را اعلام نکرده است؛ اما می‌دانیم که تراشه‌ی ۷۶۵ جی از مودم اسنپدراگون ایکس ۵۲ از 5G پشتیبانی می‌کند و حداکثر سرعت دانلود ۳/۷ گیگابیت ‌برثانیه دارد.

شیائومی ردمی k30

ردمی همچنین تصویری در شبکه‌ی اجتماعی Weibo منتشر کرده که تائید می‌کند ردمی K30 دارای نمایشگر ۶/۶۷ اینچی با برش بزرگ ۴.۳۸ میلی‌متری در گوشه‌ی بالا سمت راست دستگاه، برای دوربین سلفی دوگانه است.

شیائومی ردمی k30

علاوه بر این، ردمی تائید کرده که بخش پشتی ردمی K30 از شیشه‌ی مات ساخته خواهد شد؛ همچنین متنی سمت چپ دوربین‌ها حک شده که تائید می‌کند این گوشی دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX686 بوده و با سه دوربین ۸، ۵ و ۲ مگاپیکسلی همراه است.

همچنین ردمی تیزری از ردمی K30 منتشر کرده که زیر مشاهده می‌کنید:

هنوز مشخصات کاملی از ردمی K30 در دست نیست؛ اما ردمی قبلا تائید کرده که گوشی جدیدش دارای صفحه‌نمایشی حفره‌دار، حسگر اثر انگشت در بخش کناری دستگاه و در کل ۶ دوربین (دو دوربین در جلو و مجموعه‌ای چهارگانه در پشت) است.

شیائومی ردمی k30

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات تک تایمز بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع