گلکسی اس 11 سامسونگ به قابلیت فیلمبرداری 8K مجهز می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – طبق آخرین گزارش های منتشر شده، گوشی گلکسی اس 11 سامسونگ امکان فیلمبرداری با رزولوشن 8K را برای کاربران فراهم می کند.

حدود 40 روز به معرفی گلکسی S11 سامسونگ باقی مانده است. اطلاعاتی که تاکنون در رابطه با این محصول به فضای مجازی راه پیدا کرده، ما را تا حدودی با مشخصات فنی و ظاهری آن آشنا کرده اند. به عنوان مثال می دانیم که برخی مدل های S11 برای پردازش اطلاعات از چیپست جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 865 بهره می برند (چیپست اسنپدراگون 865 کوالکام رسما معرفی شد).

شرکت کوالکام در روز گذشته و برای اولین بار، برخی از مشخصات مهم پردازنده اسنپدراگون 865 را در اختیار رسانه ها قرار داد. ظاهرا دستگاه هایی که از این تراشه استفاده می کنند، امکان ضبط فیلم با رزولوشن 8K را برای کاربر فراهم می آورند. جالب است بدانید که کلیه مدل های سری گلکسی S11 نیز جزو این محصولات هستند.

گلکسی اس 11 سامسونگ

یک منبع موثق طی مصاحبه ای با SamMobile اعلام کرده که گوشی های سری S11 دارای قابلیت فیلمبرداری 8K با نرخ 30 فریم در ثانیه خواهند بود؛ ویژگی که در اسمارت فون های امروزی کمتر مشاهده می شود. طبق گزارش های منتشر شده، عمده مدل های S11 از پردازنده اسنپدراگون 865 استفاده می کنند؛ حال آنکه سایر مدل ها مجهز به تراشه سامسونگ اگزینوس 990 هستند. جالب آنکه اگزینوس 990 نیز امکان فیلمبرداری 8K را برای دستگاه میسر می کند.

تیم XDA-Developers نیز چند روز پیش با زیر ذره بین قرار دادن سیستم دوربین گلکسی اس 11 سامسونگ از قابلیت فیلمبرداری 8K خبر داده بود. با این حال اکنون که منبع دیگری این اطلاعات را منتشر کرده، می توان با اطمینان بیشتری درباره صحت آن اظهار نظر کرد. طبق گفته های XDA، سری جدید S11 قابلیت پشتیبانی از فیلمبرداری 4K با نرخ 120 فریم در ثانیه را نیز دارد.  

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع