گلکسی A91 در چندین رندر به نمایش گذاشته شد؛ دوربین اصلی چهارگانه

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – رندرهای گلکسی A91 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. بر اساس این رندرها، محصول آینده سامسونگ دارای دوربین سلفی در مرکز نمایشگر است.

سامسونگ قصد دارد در آینده نزدیک از نسل جدید گوشی های سری گلکسی A خود رونمایی کند. اگر چه در حال حاضر این شرکت کره ای نام محصولات جدید خود و یا مشخصات آن ها را اعلام نکرده، اما شاهد انتشار شایعات و گزارش های زیادی در رابطه با آن ها بودیم. به نظر می رسد سامسونگ خواهان استفاده از حفره در مرکز نمایشگر گوشی های میان رده خود است.

رندرهای سامسونگ گلکسی A91

رندرهای سامسونگ گلکسی A91

امروز رندرهای یکی از محصولات سری گلکسی A، گلکسی ای 91 در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این دستگاه مانند گوشی های سری گلکسی نوت 10 به حفره در مرکز نمایشگر خود مجهز شده و پنل پشتی آن یک المان چهارگوش را میزبانی می کند. در این المان حداقل 4 سنسور قرار گرفته که یکی از آن ها، پریسکوپی است. این سنسور امکان زوم اپتیکال 5 و یا 10 برابری را برای کاربران فراهم می کند.

این گوشی هوشمند به صفحه نمایش مسطح مجهز شده که دارای حاشیه های کمی در اطراف آن است. دکمه های پاور و تنظیم صدا در سمت راست این دستگاه قرار گرفته اند. در بخش زیرین آن پورت USB Type-C به چشم می خورد، البته جک 3.5 میلی متری هدفون در این رندرها غایب است.

رندرهای سامسونگ گلکسی A91

بر اساس شایعات گذشته، گوشی گلکسی A91 به صفحه نمایش 6.7 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود. قدرت این دستگاه توسط چیپست اسنپدراگون 855 تامین شده که توسط 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود. وظیفه تامین انرژی این محصول بر عهده یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بوده که از فناوری شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع