حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ویوو iQOO Neo 855 Racing Edition معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – ویوو iQOO Neo 855 Racing Edition از راه رسید. این گوشی هوشمند به چیپست اسنپدراگون 855 پلاس مجهز شده و از فناوری شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند.

ویوو از گوشی iQOO Neo مجهز به چیپست اسنپدراگون 845 در ماه ژوئیه سال جاری میلادی رونمایی کرد. در ماه اکتبر شاهد معرفی گوشی iQOO Neo 855 بودیم. امروز این کمپانی چینی نسخه جدیدی از این محصول، ویوو iQOO Neo 855 Racing Edition را در معرض دید عموم قرار داده است.

این گوشی هوشمند جدید تفاوت چندانی با iQOO Neo 855 نداشته و تنها وظیفه تامین قدرت آن بر عهده اسنپدراگون 855 پلاس است. این دستگاه در دو نسخه مجهز به 8 و 12 گیگابایت رم وارد بازار می شود که البته هر دو دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی هستند. ویوو برای این دستگاه صفحه نمایش 6.38 اینچی AMOLED با نسبت تصویر 19.5:9 و رزولوشن فول اچ دی پلاس در نظر گرفته است. این صفحه نمایش از HDR10 پشتیبانی کرده و زیر آن سنسور اثر انگشت قرار گرفته است.

ویوو iQOO Neo 855 Racing Edition

گوشی ویوو iQOO Neo 855 Racing Edition از سیستم عامل پیش فرض اندروید پای به همراه رابط کاربری Monster UI بهره می برد. این رابط کاربری ویژگی هایی مانند Game Box و Game Space را در اختیار کاربران قرار می دهد. برای این دستگاه سیستم خنک کننده مایع در نظر گرفته شده است.

روی پنل پشتی این اسمارت فون شاهد خودنمایی دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای 12، 8 و 2 مگاپیکسلی هستیم. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده کنند. وظیفه تامین انرژی آن بر عهده یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بوده که از فناوری شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. این دستگاه در نسخه 8 گیگابایتی با قیمت 370 دلار و در نسخه 12 گیگابایتی با قیمت 400 دلار به فروش می رسد. خریداران از تاریخ 12 دسامبر می توانند آن را خریداری کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع