هیوندای سوناتا N-Line رقبا را به خاک و خون می کشد!

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – هیوندای سوناتا N-Line از راه می رسد. این خودروی قدرتمند به موتور 2.5 لیتری توربوشارژ با امکان تولید 290 اسب بخار قدرت مجهز می شود.

هیوندای سوناتا 2020 با طراحی کاملا متفاوت در گذشته نه چندان دور معرفی شد (قیمت هیوندای سوناتا 2020 اعلام شد). همانطور که می دانید، این شرکت کره ای نسخه قدرتمند محصولات خود را با نام N-Line و N وارد بازار می‌ کند. حال توسعه و عرضه هیوندای سوناتا N-Line از سوی این شرکت به صورت رسمی تایید شده است. این خودرو از طراحی تهاجمی بهره می‌ برد و قدرت مناسبی در اختیار راننده قرار می دهد.

هیوندای سوناتا N-Line

این خودرو از پاییز سال آینده میلادی وارد بازار می شود. امروز تصاویری از نمونه اولیه آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته که البته آن را درون پوشش محافظ به نمایش می گذارد. هیوندای برخی مشخصات آن را اعلام کرده است. این خودرو به یک موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری توربوشارژ مجهز می شود. این موتور قادر به تولید 290 اسب بخار قدرت است.

هیوندای برای این خودرو یک گیربکس 8 سرعته خودکار دو کلاچه در نظر گرفته است. این جعبه دنده در هیوندای ولستر N نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این موتور 2.5 لیتری به صورت انحصاری در هیوندای سوناتا N-Line حضور پیدا می کند و شاهد استفاده از آن در خودروهای دیگر نحواهیم بود. این خودرو دارای چهار خروجی اگزوز بوده و از رینگ های 19 اینچی بهره می برد. این خودرو فاقد سیستم چهار چرخ محرک خواهد بود.

هیوندای سوناتا N-Line

هیوندای قصد دارد در آینده خودروهای بیشتری از سری N را وارد بازار کند. این شرکت در حال توسعه یک خودروی موتور وسط منحصر به‌فرد است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع