حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اپل در سال 2020 از پنج آیفون جدید رونمایی خواهد کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – احتمال می رود که شرکت اپل سال آینده از پنج آیفون جدید با نمایشگرهای 5.4 اینچی، 6.1 اینچی و 6.7 اینچی و قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G رونمایی کند.

مینگ-چی کو، تحلیلگر معروف اپل به تازگی پیش‌بینی کرده که این شرکت در سال 2020، پنج آیفون جدید را به دنیا معرفی می کند. آیفون SE2 که قرار است در نیمه اول سال از آن رونمایی شود، از یک نمایشگر LCD با اندازه 4.7 اینچ بهره می برد. اما این تمام ماجرا نیست. طبق گفته های کو، اپل قصد دارد چهار مدل جدیدتر با نمایشگرهای اولد و اندازه های 5.4 اینچ، 6.1 اینچ و 6.7 اینج را در نیمه دوم سال معرفی کند.

تمامی این چهار مدل مجهز به مودم X55 کوالکام بوده که قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G (باندهای با طول موج میلی متری و باندهای زیر 6 گیگاهرتز) را دارند. ایالات متحده آمریکا، کانادا، ژاپن، کره جنوبی و انگلستان از جمله کشورهایی هستند که امکان پشتیبانی از شبکه 5G در باندهای با طول موج میلی متری در آن ها وجود دارد. احتمال می رود که اپل قابلیت اتصال به باندهای زیر 6 گیگاهرتز را در کشورهایی که فاقد فناوری 5G هستند، به کلی غیرفعال کند تا بدین ترتیب از قیمت محصولات بکاهد.  

آیفون جدید

آیفون SE2 نیز همانند آیفون 8 از نمایشگر 4.7 اینچی و Touch ID بهره می برد. این دستگاه به 3 گیگابایت رم مجهز شده و برای پردازش داده ها از تراشه پرسرعت A13 کمک می گیرد. اما چهار مدل دیگر با قاب فلزی جدید و حاشیه های مسطح، بیشتر تداعی کننده گوشی آیفون 4 هستند.

طبق پیش‌بینی های کو، برخی مشخصات پنج آیفون جدید به شرح زیر است:

  • مدل 4.7 اینچی آیفون SE2: نمایشگر LCD، دوربین اصلی ساده، عدم پشتیبانی از شبکه 5G
  • مدل 5.4 اینچی آیفون 12: نمایشگر اولد، دوربین اصلی دوگانه، قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G
  • مدل 6.1 اینچی آیفون 12: نمایشگر اولد، دوربین اصلی دوگانه، قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G
  • مدل 6.1 اینچی آیفون 12 پرو: نمایشگر اولد، دوربین اصلی سه گانه، قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G
  • مدل 6.7 اینچی آیفون 12 پرو مکس: نمایشگر اولد، دوربین اصلی سه گانه، قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع