حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

نوکیا 2.3 با طراحی جدید و قیمت 109 یورو رونمایی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت HMD Global از نوکیا 2.3 رونمایی کرد. در ادامه شما را با مشخصات فنی و ظاهری این محصول و همچنین قیمت آن آشنا می کنیم.

نوکیا 2.3 معرفی شد. در حالی که انتظار می رفت که مراسم برگزار شده مربوط به نوکیا 8.2 باشد، HMD Global با ارائه توضیحات جامع درباره نوکیا 2.3 همه را شگفت زده کرد. در ادامه برخی از مشخصات مهم این محصول را با یکدیگر مرور می کنیم.

طراحی نوکیا 2.3

نوکیا 2.3 بدون شک یکی از زیباترین گوشی های عرضه شده در سال جاری به شمار می آید. در قسمت بالای صفحه یک بریدگی قطره ای شکل وجود دارد، حال آنکه در پنل پشتی شاهد طراحی به ظاهر سه بعدی و راه راه هستیم. مانند اغلب اسمارت فون های جدید شرکت، Nokia 2.3 نیز از یک دکمه اختصاصی برای دستیار گوگل بهره می برد. این محصول در رنگ های زغالی، فیروزه ای و سبز مایل به فیروزه ای در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.  

مشخصات فنی نوکیا 2.3

گوشی جدید نوکیا از یک نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس بهره می برد و نسبت تصویر آن برابر با 19:9 است. این دستگاه به 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و قدرت پردازش آن به وسیله تراشه چهار هسته ای هلیو A22 تامین می شود. البته کاربران در صورت تمایل می توانند با استفاده از کارت حافظه خارجی، ظرفیت آن را تا 512 گیگابایت افزایش دهند.

در پنل پشتی یک دوربین دوگانه با سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی به چشم می خورد که دریچه دیافراگم آن برابر با f/2.2 است. سنسور 2 مگاپیکسلی دیگر نیز برای تشخیص عمق به کار می رود. علاوه بر ویژگی نایت مود، حالت دیگری نیز برای دستگاه در نظر گرفته شده که Recommended Shot نام دارد. با استفاده از این ویژگی که بر اساس هوش مصنوعی پایه ریزی شده، می توان 15 عکس را قبل از فشردن شاتر دوربین و 15 عکس را پس از فشردن آن ثبت کرد.

دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی نیز دارای دریچه دیافراگم f/2.4 بوده و از فیس آنلاک پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به سیستم عامل اندروید 9 پای، جک هدفون، بلوتوث 5.0 و رادیو FM اشاره کرد. وظیفه تامین انرژی این دستگاه نیز بر عهده باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است که تنها از طریق پورت میکرو USB و شارژر 5 ولت-1 آمپر شارژ می شود. نوکیا 2.3 حدود 183 گرم وزن دارد.

قیمت نوکیا 2.3

طبق گزارش های منتشر شده، گوشی جدید نوکیا با قیمت 109 یورو در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. این محصول در هر دو مدل تک سیمکارت و دو سیمکارت قابل دسترس خواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع