حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

امنیت اوبر زیر سوال رفت؛ 3045 مورد تعرض جنسی در سال 2018

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اوبر در زمینه امنیت عملکرد مناسبی ندارد. بر اساس گزارشی جدید، در سال گذشته میلادی 3045 مورد تعرض جنسی در ایالات متحده آمریکا رخ داده است.

اوبر چند روز پیش آماری تکان دهنده منتشر کرد. بر اساس این آمار، 3045 مورد تعرض جنسی در سال گذشته میلادی در ایالات متحده آمریکا گزارش شده است. علاوه بر این موضوع، در سال گذشته میلادی 9 نفر به قتل رسیده اند و 58 نفر نیز در تصادفات کشته شده اند. این موضوع نشان از امنیت پایین اوبر دارد.

شاید در نگاه اول این میزان تعرض جنسی، قتل و کشته شدن زیاد به نظر برسد، اما اوبر اعلام کرده این موارد تنها 0.0002 درصد از 1.3 میلیارد سفر رانندگان این شرکت در سال گذشته میلادی در ایالات متحده آمریکا را شامل می شود.

امنیت اوبر

بر اساس اعلام پلیس نیویورک، سال گذشته میلادی تنها 533 مورد تعرض جنسی در این شهر گزارش شده است. مدیر ارشد حقوقی اوبر، تونی وست در مصاحبه ای اعلام کرده است:

هضم این تعداد تعرض جنسی سخت است. این آمار نشان می دهد که اوبر بازتابی از جامعه ای است که در آن خدمت می کند.

امنیت تبدیل به پاشنه آشیل اوبر شده است. Uber بزرگترین شرکت در نوع خود محسوب می شود که با گزارش های زیادی در زمینه تجاوز جنسی، قتل و تصادف روبه‌رو است. در سال های اخیر این موارد افزایش پیدا کرده اند. بد نیست بدانید اوبر در این زمینه تنها نیست. هفته گذشته 19 زن به علت تعرض جنسی از شرکت Lyft شکایت کردند.

اوبر و دیگر شرکت های فعال در این زمینه در سال های اخیر ویژگی های امنیتی بیشتری را به سرویس های خود اضافه کرده اند. اوبر از یک فناوری خودکار استفاده می کند که به صورت منطم سابقه کیفری راننده را مورد بررسی قرار می دهد. از سال 2018 تا به امروز، 40 هزار راننده اوبر با استفاده از این تکنولوژی در ایالات متحده آمریکا غیرفعال شده اند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع